Hamarosan rengeteg érdekes dolog érkezik a World of Tanksbe, amelyeket augusztus 17-től te is megnézhetsz az 1.22-es frissítés nyílt tesztje során!
Hamarosan rengeteg érdekes dolog érkezik a World of Tanksbe, amelyeket augusztus 17-től te is megnézhetsz az 1.22-es frissítés nyílt tesztje során! A lista hosszú: új brit kerekes közepestank-ág, pálya- és járműegyensúlyi változások, új Battle Pass- és Roham-szezonok, a kiképzőtábor és a WoT plusz változásai és még sok más. Nézzük, mit tartogat a nyílt teszt.
Az 1.22-es frissítés nyílt tesztje során a játékban tervezett összes változtatás technikai stabilitását is ellenőrizni szeretnénk, hogy eldönthessük, készen állnak-e a fő játékban való megjelenésre.
Brit kerekes közepes tankok
Az új, kerekes brit közepestank-ág számos izgalmas újítást hoz majd a játékba. A brit fejlesztési fa viszonylag alacsony szintjétől kezdve már elérhetők – a Cruiser IV közepes tanktól kezdve –, és 6 hasonló tulajdonságú, azonban egyedi játékmenettel rendelkező harckocsit tartalmaz a fejlesztési ág. Az első a sorban a négykerekű AEC Armoured Car V-ös szinten, amelyet a Crusader tornyával felszerelt VI-os szintű Staghound Mk. III követ. A VII-es szintű FSV Scheme A, több kerékkel (hat) és nagyobb tűzerővel rendelkezik, mint elődje. A VIII-as szintű FV601 Saladin, amelyet a második világháború után tömegesen gyártottak, 90 mm-es löveggel és erős motorral rendelkezik. IX-es szinten érkezik a GSOR 1006 Scheme 7, amelyet a légiszállítású egységek igényeinek megfelelően fejlesztettek ki és nagy kaliberű (105 mm) löveggel büszkélkedhet. Az ág csúcsán a X-es szintű Concept No.5 található, amely a Leopard 1 és a CS-63 harckocsikhoz hasonló taktikai szerepkört tölt be.
Bár ugyanolyan nehéz őket mozgásképtelenné tenni, mint a francia kerekes társaikat, az új britek sok szempontból teljesen különböznek tőlük. Nagyobbak és – bár nagyon mozgékonyak – nem túl gyorsak, ezért nem tudnak olyan jól kitérni a lövések elől. A szigetlakók a lánctalpas járművekhez hasonlóan képesek helyben megfordulni, és nincs kétféle mozgási üzemmódjuk, ezáltal valamivel könnyebben kezelhetők. A nagy fajlagos teljesítmény, a pontos löveg és a jó stabilizálás, valamint a tisztességes látótávolság és a viszonylag alacsony percenkénti sebzés együttesen teszik alkalmassá a brit újoncokat a harctéri mobil tűztámogató szerepkörre.
Roham: egy új szezon
A Roham Az azúrkék pegazus új szezonnal veszi kezdetét. Ez lesz az első a három szezonból álló, egyéves ciklusban, amelynek végén a résztvevők a teljesítményük alapján komoly jutalmakat zsebelhetnek be, többek között egy új X-es szintű tankot: a Hurricane-t, egy lengyel közepes tankot, amely a CS-63-mal megegyező tulajdonságokkal, egy hihetetlen 3D-stílussal és egyedi legénységgel érkezik.
További újdonságok a Roham módban:
- A kvalifikációs csatákkal újul meg a rangsorolási rendszer: tíz csata határozza meg a kezdő rangodat (az előző szezonban elért eredményeiddel együtt). Most már nem kell megmászni az egész ranglétrát!
- Új szezonspecifikus járműtestreszabások.
- Számos új pályát kapott a játékmód, és meglévő térképeket is frissítettünk.
- Kiegyensúlyozott szerepképességek.
- Nincs több tüzérség a csatákban.
Battle Pass XII. szezon
A Battle Pass XII. szezonja a Mirny-13 helyszínén fog játszódni, és a története egyfajta előzménytörténet lesz. Az alapjárművek – az Object 140, az M-V-Y és a Jagdpanzer E 100 – progresszív stílusai olyan járművekké változtatják a harckocsikat, amelyek készen állnak a váratlan és megmagyarázhatatlan helyzetekre.
A XII. szezon szokás szerint rengeteg finomságot kínál majd, valamint néhány kezelőfelületi fejlesztést is bemutat: A gyűjtemények animált felületet kapnak, amely lehetővé teszi, hogy válasszatok a különböző események emléktárgyaiból álló készletek közül. Az új szezon jutalmainak megszerzését és a Mirny-13 titkainak megismerését szeptember elején kezdheted el.
A járműveket érintő módosításjavaslatok
Folyamatosan figyeljük az összes jármű harci teljesítményét és az ezzel kapcsolatos közösségi visszajelzéseket, ezért az 1.22-es frissítésben több járműkategóriánál is módosításokat hajtunk végre. A változások nem csak a X-es szintű kifejleszthető járműveket, hanem a közepes szintű járműveket és számos prémium tankot is érintenek.
A játékmenet elsajátítása történetek segítségével A kiképzőtábor – amelyet minden új játékosunknak teljesíteni kellett, hogy beléphessen a más játékosok ellen vívott páncélos csaták hatalmas és veszélyes világába – a tankharc alapvető mechanikáját tanította meg az újoncok számára. Mostantól a feltörekvő tankparancsnokok Történetalapú: egyjátékos PvE csatákon keresztül tehetik meg első lépéseiket, amelyek végigvezetik az újoncokat a tudnivalókon. Még a veteránok is érdekesnek fogják találni a történeteket, úgyhogy nézzétek meg őket! A régi oktatóküldetésekben bemutatott témák sem tűnnek el a játékból: későbbre raktuk őket, hogy az újoncok a történetek után találkozzanak velük. Kibővül a WoT plusz A WoT plusz előfizetői az exkluzív TS-54 heavy harckocsin, az aranytartalékon és az intenzív legénységi képzésen felül egy újabb finomságot kapnak: egy napi bónuszt a játékba való bejelentkezésért. Minden ötödik egymást követő bejelentkezés egy nagyobb bónuszt ad, és az előző négy bejelentkezésnek nem kell megszakítás nélküli sorozatban történnie (azaz kihagyhatsz napokat, és az ötödik bejelentkezéskor így is kapsz bónuszt). A tankok automatikus visszaforgatása Végül, de nem utolsósorban beszéljünk egy olyan problémáról, amit mindenki átélt már különböző szemszögekből: amikor a csatatér közepén ott áll egy tehetetlen tank lánctalpakkal az égnek, és a többi játékos jóindulatára van utalva. Köztudott, hogy a harckocsizók kisegítik egymást, de mi mégis úgy döntöttünk, hogy a felborult járművek forduljanak vissza maguktól. Ha a járműved az oldalán vagy fejjel lefelé fekszik, és nem tud mozogni, nem kell félned: 15 másodperc múlva, automatikusan visszafordul.
Továbbá, néhány X-es szintű jutalomjárműnek is csökken az általános hatékonysága. Mindent egybevetve, a jelenleg túlteljesítő járművek egy kicsit gyengébbek lesznek, míg az alulteljesítők értékei javulni fognak. A változások fő célja, hogy a játékmenet kiegyensúlyozottabbá, taktikailag változatosabbá és igazságosabbá váljon.
A játékmenet elsajátítása történetek segítségével
A kiképzőtábor – amelyet minden új játékosunknak teljesíteni kellett, hogy beléphessen a más játékosok ellen vívott páncélos csaták hatalmas és veszélyes világába – a tankharc alapvető mechanikáját tanította meg az újoncok számára. Mostantól a feltörekvő tankparancsnokok Történetalapú: egyjátékos PvE csatákon keresztül tehetik meg első lépéseiket, amelyek végigvezetik az újoncokat a tudnivalókon. Még a veteránok is érdekesnek fogják találni a történeteket, úgyhogy nézzétek meg őket!
A régi oktatóküldetésekben bemutatott témák sem tűnnek el a játékból: későbbre raktuk őket, hogy az újoncok a történetek után találkozzanak velük.
Kibővül a WoT plusz
A WoT plusz előfizetői az exkluzív TS-54 heavy harckocsin, az aranytartalékon és az intenzív legénységi képzésen felül egy újabb finomságot kapnak: egy napi bónuszt a játékba való bejelentkezésért. Minden ötödik egymást követő bejelentkezés egy nagyobb bónuszt ad, és az előző négy bejelentkezésnek nem kell megszakítás nélküli sorozatban történnie (azaz kihagyhatsz napokat, és az ötödik bejelentkezéskor így is kapsz bónuszt).
A tankok automatikus visszaforgatása
Végül, de nem utolsósorban beszéljünk egy olyan problémáról, amit mindenki átélt már különböző szemszögekből: amikor a csatatér közepén ott áll egy tehetetlen tank lánctalpakkal az égnek, és a többi játékos jóindulatára van utalva. Köztudott, hogy a harckocsizók kisegítik egymást, de mi mégis úgy döntöttünk, hogy a felborult járművek forduljanak vissza maguktól. Ha a járműved az oldalán vagy fejjel lefelé fekszik, és nem tud mozogni, nem kell félned: 15 másodperc múlva, automatikusan visszafordul.