LoL: Úgy buffolt egy hőst a Riot Games, hogy elfelejtett szólni róla

LoL: Úgy buffolt egy hőst a Riot Games, hogy elfelejtett szólni róla

Sehol nem találni feljegyzést az erősítésről, pedig a játékba bekerült, az biztos.

Bizonyára nem lep meg titeket az a tény, hogy a Riot Games minden második héten feltölti a League of Legends weboldalára az aktuális változtatások listáját. A frissítésekhez kapcsolódó leírásban elolvasható az összes buff és nerf, valamint még rövid megjegyzéseket is csatolnak a játékegyensúlyért felelős csapat tagjai a módosításokhoz, így sokkal érthetőbb a gondolkodásmód, ami meghúzódik a számok ide-oda tologatásában. Vannak azonban olyan ritka pillanatok, amikor valamilyen okból kifolyólag kimarad valami a patch szövegezéséből. Általában ezeket utólag pótolják a rioterek, de nem a mostani esetben.

Ezeket olvastad már?

A titkos mikkentyű, avagy Kassadin rejtett erősítése

Viszonylag keveset használják éles mérkőzéseken a teleportálgató mágust, ezért tartott ennyi ideig, mire felfedezték, hogy gyanúsan többet sebez a Riftwalk. A végső képesség 70/90/110 (+2% mana)(+40% AP) helyett 70/90/110 (+2% mana)(+60% AP) damot oszt ki az ellenfeleknek, vagyis egy +20%-os AP-arány csak úgy megjelent rajta. Sem a League of Legends hivatalos oldalán, sem a Fandomon nem volt a buffról információ egészen addig, amíg a legnagyobb közösségi fórumon fel nem hívták rá a figyelmet. A Fandom azóta reagált is erre az erősítésre, ott már a helyes érték, a +60% szerepel.

A győzelmi értékek megugrása már a 13.15-ös LoL-frissítésnél megfigyelhető, ezért benne van a pakliban, hogy közel egy hónapja benn van a Kassadin buff az éles szervereken, csak valamiért eddig nem kapta meg a nagyobb figyelmet. Az biztos, hogy a jövőben oda kell figyelnie a Riotnak ezekre az apróbb kommunikációs hibákra, ugyanis sokan úgy választanak karaktert, hogy megnézik az épp aktuális patch leírásában mi változott és milyen irányba.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések