A Vaják 3. évadának egyes jelenetei hazavágták a Yennefert és Cirit játszó színésznőket!

A Vaják 3. évadának egyes jelenetei hazavágták a Yennefert és Cirit játszó színésznőket!

Ha a sivatagos jelenetekre tippeltél, akkor nem találtad el.

Amennyire imádják a rajongók a Vaják (The Witcher) könyveket és a CD Projekt Red videójátékait, annyira megosztó – és akkor még finoman fogalmaztunk – a Netflix által életre keltett sorozat. Pedig minden adott volt a sikerhez, még az is jól sült el, hogy az előszőr Geralt szerepére beválogatott Henry Cavill is milyen jól hozta a karaktert, Andrzej Sapkowski munkásságának imádata pedig csak hab volt a tortán.

Ezeket olvastad már?

A harmadik évadra eljutottunk odáig, hogy gyakorlatilag már csak vajmi kevés köze van a szériának a könyvekhez, és ezt a készítők sem igazán titkolják már. Nem csoda hát, hogy Henry Cavill is lelépett végül, a helyét Liam Hemsworth veszi majd át, bár a negyedik évad forgatásaira egyelőre még várni kell a sztrájk miatt.

Anya Chalotra (Yennefer) most arról számolt be egy interjú során, hogy mi volt a legnehezebb a harmadik évad munkálatai során. Ciri sivatagi megpróbáltatásait alighanem a legtöbb néző a forró nyár miatt át tudta érezni, de mint kiderült, nem ezek a jelenetek voltak a legnehezebb a színészek számára. Chalotra arról számolt be, hogy az első részben látott hideg és havas képsorok nagy megpróbáltatásokkal jártak:

„Ja, elég hideg volt. Szlovéniában forgattunk. Dermesztő hideg volt, és emlékszem, hogy a forgatás második napján kisírtam a szemeimet, mert már nem éreztem a lábam. Szóval így kezdődött az én kalandom ebben az évadban.”

Ezt a Cirit játszó Freya Allan is megerősített.

„Én is emlékszem, hogy üvöltöttem a fájdalomtól, mert 'Ez nekem már sok!'.”

Ezek szerint tehát a hó valódi volt, nem CGI! Nyilván voltak felállítva sátorok, ahol meg tudtak melegedni a színészek, de ettől függetlenül minél többet tartózkodtak kint a forgatások miatt, annál nehezebb lehetett számukra a munka.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések