Több pályaegyensúlyi változást is végrehajtottak a fejlesztők Cliffen, valamint eltávolítottak néhány túlzottan előnyös pozíciót, hogy kellemesebbé tegyék a pályán a játékot.
A World of Tanks pályáin sok újítást hajtottak végre az utóbbi időben. Játszhattál éjszakai helyszíneken, kipróbálhattad a véletlenszerű eseményeket, és láthattad, ahogy a tavalyi felderítő küldetés „végzősei" belépnek a Normál csatákba. A pályák a hagyományos formájukban is megkapták a nekik járó figyelmet: az 1.22-es frissítéssel 10 pálya kap egy sor különböző fejlesztést. A visszajelzések és az összegyűjtött adatok alapján ezek a módosítások még élvezetesebbé teszik majd a játékot. Minden változás – legyen az kisebb vagy nagyobb – ugyanazokon az alapelveken nyugszik. A cél mindenütt a pályák egyensúlyának javítása volt, amivel egyúttal a játékmenetet változatosabbá és árnyaltabbá válik, hogy több taktikai lehetőség álljon rendelkezésre, és a különböző járműtípusok erősségeit jobban ki lehessen használni. Lássuk a változásokat!
Cliff
Számos módosítást hajtottak végre a fejlesztők, így többek között eltávolítottak néhány túlzottan előnyös pozíciót, hogy kellemesebbé tegyék a pályán a játékot.
Előtte | Utána |
A pálya közepe mostantól kevésbé van kitéve a déli oldal bázisáról (a J3-as mezőből) érkező lövéseknek, ami megkönnyíti az északról érkező nehéz tankok életét.
Előtte | Utána |
A D4 és a D5 mezőben lévő mélyedést eltávolítottuk. A D5 mezőben lévő szikla kisebb lett, ami lehetővé teszi, hogy az E6, F6, E7 és F7 mezőket az északi bázisról lehessen lőni.
Előtte | Utána |
Az A4-es mezőben egy biztonságosabb tüzérségi zónát hoztunk létre, hogy ellensúlyozza a pálya déli oldalán lévőt.
Előtte | Utána |