Ismét szigorít a Youtube, még több reklámot kell néznünk

Ismét szigorít a Youtube, még több reklámot kell néznünk

Még tovább szigorít a Youtube, állításuk szerint a felhasználók érdekében.

A YouTube bejelentette, hogy a hirdetések működése jelentősen megváltozik a jövőben. A meglévő funkciókon is változtatnak, miközben kevesebb lehetőséget adnak az alkotók kezébe. Amikor életbe lép novemberben a változás, az új videók esetében az alkotók csak arról dönthetnek majd, hogy a hirdetéseket egy videó előtt vagy után helyezik el. Emellett nem lesz többé lehetőség pre-roll, post-roll, átugorható és nem átugorható hirdetések egyéni vezérlésére. Ha a hirdetések bekapcsolása mellett döntenek, a YouTube eldönti, hogy pre-roll, post-roll, átugorható vagy nem átugorható hirdetéseket jelenítsen meg.

Az élő videókban az alkotók egy 60 másodperces visszaszámlálást láthatnak majd a reklám megjelenése előtt, így az alkotónak lehetősége lesz a reklám kihagyására vagy csúsztatására,ha nem akarják megszakítani a közvetítést. Emellett a mid-rollok mostantól rendelkeznek egy harmadik, optimalizált opcióval, amely egyesíti az automatikus és a manuális beállításokat.

Ezeket olvastad már?

Az alkotók természetesen nem különösebben örülnek a változtatásoknak, amelyek következtében még több a korlátozás és még kevesebb ellenőrzésük van a videóik felett. „Alkotóként szigorú irányelveket és korlátozásokat akarunk" – gúnyolódott az egyik. Természetesen a Google úgy véli, ezek a változtatások annak érdekében történnek, hogy optimalizálják az alkotói bevételeket. „A legtöbb alkotó észre sem veszi a változást, mivel ezek közül a hirdetési formátumok közül sok már alapértelmezés szerint be van kapcsolva. Az elmúlt évben a hosszú formátumú videók esetében, amelyeknél a közzétételkor engedélyezve volt a monetizáció, a videók több mint 90 százalékánál be voltak kapcsolva a pre-roll, post-roll, átugorható és nem átugorható hirdetések”

Ami a felhasználói oldalt jelenti, azoknak, akik jelenleg ingyen nézik a videókat a YouTube-on, még nagyobb türelemre lesz szükségük. Ugyanis a jövőben még hosszabb reklámblokkokra számíthatunk. Cserébe ritkábban szakadnak meg a videók. Ennél a változtatásnál is arra hivatkoztak, hogy a nézők érdekeit szolgálják ezek a változtatások, mert a felhasználók 79%-a jobban szeretné, ha a videohirdetések csoportosítva lennének, ahelyett, hogy eloszlanának.


Szeptember 10-éig, minden 26 cm-es pizzára 20% kedvezmény jár a 'pcguru20', minden 32 cm-es pizzára 15% kedvezmény jár az 'esport15' kuponkódokkal. Irány a donpepe.hu, csapj le az akciós ajánlatra még ma!

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések