Három helyszínen hajtottak végre a fejlesztők változtatásokat, amitől a játékélmény javulását várják.
A World of Tanks pályáin sok újítást hajtottak végre az utóbbi időben. Játszhattál éjszakai helyszíneken, kipróbálhattad a véletlenszerű eseményeket, és láthattad, ahogy a tavalyi felderítő küldetés „végzősei" belépnek a Normál csatákba. A pályák a hagyományos formájukban is megkapták a nekik járó figyelmet: az 1.22-es frissítéssel 10 pálya kap egy sor különböző fejlesztést. A visszajelzések és az összegyűjtött adatok alapján ezek a módosítások még élvezetesebbé teszik majd a játékot.
Minden változás – legyen az kisebb vagy nagyobb – ugyanazokon az alapelveken nyugszik. A cél mindenütt a pályák egyensúlyának javítása volt, amivel egyúttal a játékmenetet változatosabbá és árnyaltabbá válik, hogy több taktikai lehetőség álljon rendelkezésre, és a különböző járműtípusok erősségeit jobban ki lehessen használni. Lássuk a változásokat!
Szelektív módosítások
Három helyszínen kisebb változtatásokat hajtottunk végre, hogy javítsuk a játékélményt.
A Lakeville-i hegyi szurdokban (C1-től H2-ig) megváltoztattuk a talaj típusát (mind mechanikailag, mind vizuálisan), hogy a járművek könnyebben hajthassanak át rajta.
Az Ensken a kezdőpontok helyét mindkét csapat számára kissé megváltoztattuk, és a kezdőpontok prioritását a járműtípusok alapján osztottuk el. Az Ütközet-csatáknál az északi oldalon lévő kezdőpontokat átrendeztük a pálya egyensúlya érdekében, és mindkét csapat számára meghatároztuk a járműtípusok kezdőpont-prioritását.
A Siegfried Line pályán zajló Támadás-csaták esetében a támadó csapat kezdőzónái egyetlen zónába lettek összevonva, amely az E3 és az F3 mezőn található.
Figyelemmel fogjuk kísérni a változásoknak a pályaegyensúlyra és a játékosok elégedettségére gyakorolt hatását, hogy kedvenc játékunk továbbra is szórakoztató legyen, és a harckocsizók kívánságai teljesüljenek.