Túl bugos a Ubisoft játéka ahhoz, hogy a konzolgyártók rámondják az áment

Túl bugos a Ubisoft játéka ahhoz, hogy a konzolgyártók rámondják az áment

Pedig eddig úgy tűnt, hogy sínen van a játék.

Miután júniusban tartottak egy jó kis bétát belőle, a Ubisoft még augusztusban szerette volna kiadni a legújabb lövöldéjét, az XDefiantot. De hiába várták az emberek, mert mégsem jelent meg és most kiderült, hogy miért: közel sem volt olyan jó állapotban, mint azt gondolhattuk volna a béta alapján. Konkrétan a Microsoft és a Sony minőségellenőrei elutasították a játékot a bugok mennyisége és milyensége miatt, ezért egyelőre nem jelenhetett meg.

Mark Rubin, a Ubisoft egyik producere szerint augusztus közepén kapták meg a „nem felel meg” tanúsítványokat és a listákat a javítani valókról. „Ekkor jöttünk rá, hogy több munkánk lesz az engedélyszerzéssel, mint vártuk.” Majd úgy folytatta, hogy „ha átment volna a vizsgán, akkor augusztus végén kiadhattuk volna”, de miután ez nem jött össze, most „3-4 hetet a hibák javításával kellett töltsünk”.

Ezeket olvastad már?

Rubin szerint azonban ezen munka ellenére is csak valamikor a következő két hétben adhatják be újra a játékot a konzolgyártóknak és benne van a pakliban, hogy még akkor is csak feltételesen megy át rajtuk, tehát még egy első napos patch is kell. Ez azt jelentené, hogy október első felére csúszik a játék. De pontos dátumot most sem ígértek a Playstation 5-re, Xbox Series S-re és X-re, valamint PC-re érkező címhez.

Kövess Minket!



Gamer szótár