Ez most nem sufni tuning lesz, az egyszer biztos.
Ma már szinte alig emlékszünk arra, hogy kiadásakor a Cyberpunk 2077 borzalmas állapotban volt. De a CD Projekt Red megígérte, hogy idővel kijavítják a hibákat és azt a játékot teszik le az asztalra, amit megígértek a rajongóknak. Ezt pedig be is tartották. Hétről-hétre jöttek a frissítések, eltűntek a bugok, egyre kevesebb gond volt a teljesítménnyel és az értékelések szépen lassan a negatív tartományból a túlnyomóan pozitív irányba mozdultak. Most pedig, hogy a Phantom Liberty már gyakorlatilag a spájzból kopogtat, jön a Patch 2.0, amiben a fejlesztők rendesen megkavarják a dolgokat. Egy kicsit áttervezték a skilleket és perkeket, az AI irányította ellenfelek intuitívabbak és okosabbak lettek, illetve a világ is máshogy reagál majd a tetteinkre. Viszont ennek ára van, amiről nemrég Filip Pierściński osztott meg pár gondolatot:
„Mielőtt kipróbálnátok a Cyberpunk 2077 2.0-ás verzióját, nézzétek meg, hogy milyen hűtési rendszer van a gépetekben. A játék minden erőforrást felhasznál amit tud, egy 8 magos processzor is simán 90 % körül pörög majd folyamatosan. Futtassatok le egy Cinebench ellenőrzést, hogy bírjátok-e majd a terhelést!”
A frissítés várhatóan még a DLC hivatalos megjelenése előtt, szóval szeptember 27-e előtt élesedik. Addig érdemes lenyomni egy ellenőrzést, ha pedig szükséges, akkor bizony hardver oldalról is erősíteni kell. Ha nincs elég hűtésetek, akkor a rendszer túlmelegedhet, amitől a gép teljesítménye csökkenhet és egy idő után a kékhalál is befigyel majd.