LoL: A kétszeres világbajnok nem elégedett a Riot munkájával

LoL: A kétszeres világbajnok nem elégedett a Riot munkájával

Az biztos, hogy harmadik vb címét nem idén szerzi meg a veterán profi.

A Riot Games felé irányuló kritikák elsöprő többsége az egyszerű játékosoktól érkezik. Ehhez hozzá lehet csatolni azokat az influenszereket és streamereket, akiknek mindig van valami bajuk a LoL-lal. Legyen az egy kiegyensúlyozatlan hős, a matchmaking vagy csak simán egy-egy bug, ami pont az ő meccsén mászott elő a spagettikódból. Nagyon-nagyon ritka az olyan, amikor profi játékos szólal fel valami miatt, arra meg szinte egyáltalán nincs példa, hogy ezt egy kétszeres világbajnok tegye meg. A DWG KIA és DRX csapataival Worlds-döntőben kétszer diadalmaskodó támogató, Beryl volt az, aki egy interjúban nem volt rest komoly kritikával illetni a játékegyensúlyért felelős csapatot, valamint azokat, akik az új hősökön dolgoznak a háttérben.

Ezeket olvastad már?

Mi nem tetszik Berylnek a jelenlegi rendszerrel?

A veterán support szerint egyáltalán nem kéne új hősökön agyalnia a Riotnak. A probléma, hogy a friss megjelenések egyáltalán nem egyensúly közeli állapotban érkeznek meg a szerverekre. Ez azt jelenti, hogy azonnali hotfixre van szükség, ami nem tesz jót egyszerűen a mérkőzéseknek. Emellett kiemelte a világbajnok, hogy néha nem érti, miért kell teljesen ad hoc jelleggel erősíteni egy-egy karaktert, mint például tették azt nem olyan rég Tryndamere esetében. Név szerint megemlítette még Evelynnt, aki magas ELO-ban túlságosan erősnek számít, mivel egy éve kapott egy buffot, amit azóta sem "balance-oltak ki". Ugyanez a helyzet Akshannal, aki Solo Queue-ban szintén nagyszerűen teljesít Challenger környékén, de mivel nem pickelik a profi meccseken, ezért elkerüli a Riot radarját.

Beryl szerint inkább a jelenlegi hősökre kéne fókuszálnia a Riotnak, mert legalább húsz darab olyan van, amelyik megérett már a reworkre. Utóbbi kijelentésével biztosan nem vitatkozik a Riot sem, azonban az átdolgozások elképesztően sok időt vesznek igénybe, elég csak belegondolni abba, hogy meddig dolgoznak az új Skarneren. Évente egy, maximum két hőst tudnak a fejlesztők teljesen átalakítani, azaz évekbe, sőt évtizedekbe tartana, mire csak a leginkább "reworkérett" hősökön végigmegy a designerek csapata.

Te egyetértesz a DRX jelenlegi supportjával?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések