Roham: Az azúrkék pegazus szezonközi frissítése

Roham: Az azúrkék pegazus szezonközi frissítése

Már sokan kipróbáltátok a kompetitív játékmódot, és még mindig rengeteg időtök van Legendává válni, azonban több jármű szerepképességét is megváltoztatták a fejlesztők. 

Már egy ideje figyelemmel kísérjük a Roham legújabb szezonját. Már sokan kipróbáltátok a kompetitív játékmódot, és még mindig rengeteg időtök van Legendává válni. Azonban észrevettünk olyan kisebb problémákat, amelyek kiigazításra szorulnak, hogy mindenki számára jobb legyen a játékélmény.

A szezonközi javítás a következő funkciókat érinti:

  • Járműszerep-képességek
  • Tekintélypontrendszer
  • Értékelési pontok gyűjtése
  • Szakasz létrehozásának szabályai

Változások a járműszerep-képességekben

A szerepképességek funkció a játékmód egyik legfontosabb része, amely nagyban befolyásolja a csatákban használt járműveket. A megfigyeléseink alapján arra jutottunk, hogy néhány népszerű választási lehetőséget gyengíteni, míg a kevésbé népszerűket erősíteni kell, hogy minél sokszínűbbek legyenek a választott járművek és a taktikák.

Harag

Jelenleg a közepes rohamtankok túl hatékonyan teljesítenek a közelharcok során, így az ellenfeleiknek nincs sok esélye a győzelemre ezekben a szituációkban. A 3. szintű lövegújratöltési bónusz és időtartamának csökkentésével kicsit nyugodtabban fognak viselkedni a harcok során.

  • A lövegújratöltési bónusz 25/30/40%-ról 25/30/35%-ra csökkent.
  • A képesség időtartama pedig 15 mp-ről 12 mp-re csökkent.

Ösztönzés

Több sokoldalú közepes tankot szeretnénk látni a csatákban, mivel ezek a járművek hasznos bónuszt nyújtanak a csapattársaknak.

  • A legénység fő képzettségére vonatkozó bónuszt 15/25/35%-ról 17,5/30/42,5%-ra emeltük.

Tűzfedezet

A mesterlövész közepes tankokat gyakran használják a játékosok a fontos pontok elfoglalására, ezt követően azonban ritkán térnek vissza a csapattársaikhoz. A távolsági sebzéspotenciáljuk csökkentésével valószínűleg aktívabb szerepet fognak majd vállalni a csatákban.

  • A bénítási időt 0/6/10 mp-ről 0/6/8 mp-re csökkentettük.
  • Az okozott sebzést 75/150/250 HP-ról 70/135/225 HP-ra csökkentettük.

Megújulás

A támogató páncélvadászok is végre előtérbe kerültek: a harckocsik megjelentek a bérelhető járművek listáján. Ezek a járművek azonban még a kezdőbb játékosok kezében is igen hatékonynak bizonyultak, ezért is tart hosszabb ideig a szerepképességük aktiválása.

  • A „gyorsítás” idejét 8 mp-ről 6 mp-re csökkentettük.
  • A visszaállított életerőt 150 HP + 35/65/85%-ról 75 HP + 35/65/85%-ra csökkentettük.

Egyenesen előre

A legutóbbi frissítésben néhány rohampáncélvadász teljesítménye csökkent, ami természetesen befolyásolta a hatékonyságukat a játékmódban. A szerepképességüket a következők szerint erősítettük:

  • A motor teljesítményére vonatkozó bónuszt 25%-ról 30%-ra növeltük.
  • A modulok javítási sebességére vonatkozó bónuszt 15%-ról 30%-ra növeltük.
  • A találatok elszenvedése után aktiválódó újratöltésiidő-bónusz 4 mp-ről 5 mp-re növekedett.

Kisebb kiigazítások a tekintélypontrendszerben

Továbbra is folyamatosan figyelemmel kísérjük a rendszer működésével kapcsolatos visszajelzéseket, miközben kisebb módosításokat hajtunk végre a működési logikán. Ezzel a frissítéssel nagyobb jelentőséget szeretnénk adni a játékosok sebzésének, és pontokat szeretnénk átcsoportosítani a felfogott sebzés és az elvesztett életerő kategóriából.

  • Változtatásokat eszközöltünk a tekintélypontok megszerzése terén.

Változtatások az értékelési pontok eloszlásában

Ebben a szezonban meglehetősen sok változás történt a játékmód értékelési rendszerében, megjelent például a kvalifikáció, módosult a rangok és divíziók száma, megváltozott a divíziók mérete, illetve egyéb módosítások is történtek.

Figyelembe véve az összegyűjtött adatokat és az első három hét eredményeit úgy döntöttünk, hogy néhány apró változtatást eszközölünk az értékelési pontok gyűjtése és elvesztése terén.

  • Változtattunk az értékelési pontok rendszerén.

Változások a szakasz létrehozásának szabályaiban

Egyre többször találkozunk olyan esetekkel, amikor magas rangú játékosok visszaélnek a szuperszakaszrendszerrel pontszerzés céljából, ezért visszaállítjuk a játékosok közötti maximális értékelésipont-különbség limitjét. A változás nem fogja érinteni a játékosok többségét, ugyanakkor megnehezíti az ilyen jellegű csalásokat.

  • A szuperszakasz játékosai közötti maximális értékelésipont-különbség mostantól 1500 lehet.

Kövess Minket!



Gamer szótár


World of Tanks - Ismerd meg a WZ-111 5A tankágát

Használd ki a normál járművekre szóló kedvezményeket, a küldetéseket és a különleges ajánlatokat, hogy meghódítsd a kiegyensúlyozott WZ-111 model 5A vezető kínai nehéztank-ágat.

Közvetítések