Hihetetlen mennyien rákattannak erre a játékra, dacára milyen sokba kerül.
Kénytelen volt nevet változtatni az EA Sports, miután a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség még náluk is kapzsibbnak bizonyult és elvileg 1 milliárd dollárt kért volna négyévente a
névhasználati jogokért. Ezt a kiadó nem fogadta el, ezért 2023-tól már EA Sports FC 24 címmel robog tovább a franchise, és ha esetleg valaki azt hitte, hogy ez a módosítás majd zavart okoz a játékosoknál vagy visszavetheti az eladásokat, az tévedett.
Ezeket olvastad már?
Kezdjük ott, hogy az új rész alapból sem olcsó, hiszen 27 ezer forintot kóstál konzolra. Az Ultimate kiadás azonban még ennél is jóval drágább, miután 40+ ezerért lehet csak megvásárolni – és ne felejtsük el, ez egy évente! megjelenő cím és még így is elkérnek ennyit érte. Úgy tűnik, hogy hiába ilyen drága, viszik mint a cukrot, erre utal legalábbis az EA napokban kiadott jelentése. A beszámoló szerint az új epizód (EA FC 24) 25%-kal jobban fogyott már a megjelenés előtti időszakban – korai hozzáférés miatt valószínűleg, amely egy héttel előbb már bepillantást engedett a játékba –, mint egy évvel ezelőtt. Idén 6,8 millióan futottak ki a virtuális gyepre az early access alatt, többek között emiatt, bár a korai hozzáférésre nem csak az Ultimate Edition tulajdonosai, hanem az EA Play Pro előfizetők is jogosultak voltak – ez utóbbi szolgáltatás már 15 dolláros áron megkapható. További bónusz is járt még az Ultimate verzióhoz, a 4600 FC pont mellett még néhány digitális extrával is gazdagodott az a felhasználó, aki ezt választotta.
Pedig a megjelenést követően egy eddig még nem tapasztalt lehúzással is előállt a kiadó – amivel a közösség egy részét ki is akasztotta –, mivel pokoli drágán rakott be a játékba egy csomagot, ami gyakorlatilag egy az egyben pay to wint csinált a játékból a felhasználók egy része szerint. Ez természetesen sokaknak nem tetszik, de mindezek ellenére is úgy tűnik, hogy lassan tényleg bármit megtehet az új focis játékával a cég, mert így is, úgy is megveszik a rajongók a terméket.