A Loki 2. évada 3 napos nézettségi rekorddal debütált a Disney+-on

A Loki 2. évada 3 napos nézettségi rekorddal debütált a Disney+-on

A csínytevés istene ismét meghódította a Disney+-t.

A streamingszolgáltatók szép lassan elkezdtek részletesebb nézettségi adatokat közölni az alkotásaikról. Nemrég a Disney is bejelentette, hogy az Elemi (Elemental) című animációs film 26,4 millió nézőt vonzott az első öt napban, míg az élőszereplős A kis hableány (The Little Mermaid) 16 millióval büszkélkedhet ugyanezen időszakra vonatkozóan. Eközben az élőszereplős Star Wars sorozat, az Ahsoka állítólag 14 millió megtekintést generált öt nap alatt az augusztusi premierjét követően.

Ezeket olvastad már?

A Loki 2. évada csütörtökön debütált, és a hype-vonat remekül tette a dolgát, hiszen rengetegen voltak kíváncsiak a Tom Hiddleston főszereplésével készült történet folytatására, és ennek következtében az első 3 nap alatt 10,9 milliós nézettséget ért el a platformon. Ezzel a streamingszolgáltató második legnézettebb premierjével dicsekedhet a The Mandalorian 3. évada mögött.

A nézettség a Disney esetében a teljes streamelési idő és a játékidő hányadosából jön össze. A Disney nem közölt adatokat a The Mandalorian 3. évadának nézettségéről, azonban a Nielsen szerint az első epizód a Disney+-on az első napokban mintegy 823 millió megtekintett percet ért el. A Loki nézettsége mindezek fejében különösen erősnek tűnik. Ráadásul az elsők között volt, amelyik zöld utat kapott a második évadot illetően. Az pedig már csak hab a tortán, hogy 2022 májusától kezdve ez volt az eddigi legnézettebb Marvel-sorozat a Disney+-on. Amikor 2021 júniusában bemutatták, a Loki lett a legjobban teljesítő a Marvel-sorozatok közül a platformon, miután 890 ezer amerikai háztartás figyelmét vonta magára – áll az akkori Samba TV jelentésében. A sorozat az első évad teljes időtartama alatt továbbra is rekordokat döntött.

A Loki 2. évada tehát már megkezdődött és várhatóan november 9-ig tart.

Kövess Minket!



Gamer szótár