A játékosokon túl egyelőre nem sikerült túl sok dolgot kirabolni.
A várakozások ellenére sem teljesít valami túl jól a Payday 3 a játékosok körében. Már nem azért, mert ne lenne kereslet a rablós játék folytatására. Hanem azért, mert a szerverek nem igazán működnek. Bár amikor sikerül elindítani egy játékot, akkor is mindenféle különös bugokba futhatunk bele, szóval nehéz megítélni, hogy melyik forgatókönyvvel járunk jobban.
A szerverproblémák orvoslását már a megjelenés napja óta ígéri a Starbreeze Studios. Bár a játékosok inkább azt szeretnék, ha nem lenne teljesen online a program, vagyis hazatelefonálás nélkül is el lehetne indítani azt, sajnos erre még biztosan hónapokat kell várni. Az első nagy játékbeli frissítés pedig a múlthétvégén futott volna be, ha nincsenek a szervergondok. A nagy káoszban ezért inkább úgy döntöttek a fejlesztők, hogy a foltot eltolják október közepére, azonban ennél konkrétabb dátum azóta sincs.
Ezeket olvastad már?
A Payday 3 problémái miatt sokan fogalmaznak meg negatív kritikákat a játék Steam-adatlapján, míg mások egyszerűen csak hátat fordítottak a friss megjelenésnek. A SteamCharts adataiból ugyanis jól látszik, hogy sokan inkább visszamentek Payday 2-zni: a Payday 3 a megjelenést követő első néhány napot leszámítva rendszeresen kikap az elődjétől.
De ha ez sem lenne elég, a régi játék legutóbbi 24 órás csúcsa 34 ezer, míg az újé csupán 9 ezer volt a cikk írásának időpontjában. Ez az arány nagyjából azóta tartja magát, hogy a fejlesztők bejelentették, hogy időre van szükségük a játékuk kikupálásához. De alább ti magatok is láthatjátok, hogy hogyan alakult a játékosok száma a két játékban (Payday 2 kék, Payday 3 zöld):