Őrülten jó rajtot vett Assassin's Creed Mirage

Őrülten jó rajtot vett Assassin's Creed Mirage

Az Ubisoft összefoglalta az elmúlt hét fontos adatait, melyeket most mi is megtekinthetünk.

Az Assassin's Creed Mirage október 5-én jelent meg, és habár nem igázta le az egész gamer világot, a franchise kedvelőinek a körében kimondottan pozitívan szerepelt. Az, hogy ez a rész elszakadt az új vonalú Assassin's Creedektől, és visszatért az alapokhoz, összességében jó döntésnek bizonyult.

Ezeket olvastad már?

Az Ubisoft az első hét örömére úgy döntött, hogy megoszt pár izgalmas statisztikát a közösséggel. Azt sajnos nem tudhattuk meg, hogy hány játékost sikerült bevonzania, de volt utalás arra, hogy a játékosszám nagyjából megegyezik az Origins és az Odyssey első hetében mértekhez – ami nagyjából 1,5 millió eladást jelent.

Az Ubisoft az elmúlt egy hét alábbi statisztikáit tárta a rajongók elé:

  • 479 év lett eltöltve azzal, hogy Bagdad háztetőin ugráltunk
  • 60 millió hitugrás lett végrehajtva
  • 1,2 millió utcai macskát simogattunk meg

Habár ezek az adatok nem árulnak el túl sok konkrétumot a játék sikerességével kapcsolatban, arra engednek következtetni, hogy egész korrekt számokkal kalkulálhatunk. Végezetül azt is hozzátették, hogy a Mirage lett az Ubisoft legnagyobb darabszámban eladott új generációs játéka, ami mindenképp egy elismerésre méltó eredmény.


HA ÉRDEKEL AZ ASSASSIN'S CREED MIRAGE, CSAPJ LE RÁ MÉG MOST A KONZOLVILÁG BOLTJÁBAN!

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések