Ezért is imádják sokan ezt a szolgáltatást.
A Starfield kapott hideget meleget a megjelenése óta, de az kétségtelen, hogy rengeteg embert megmozgatott ilyen vagy olyan módon. És, mint kiderült egy óriási szolgálatot is tett a játék, bár alighanem nem ez volt az elsődleges cél a kiadásával kapcsolatban.
Ezeket olvastad már?
Nyilvánvalóan a Microsoft 2023 legnagyobb durranásaként gondolt a Bethesda alkotására, és nem lőttek mellé, mert még mindig nagyon sokat kalandoznak az űrben, pedig azért jó néhány másik remek játék is napvilágot látott már az elmúlt hetekben. Egy fontos mérföldkövet már az első két hét alatt átlépett az új játék, hiszen 10 milliónál is többet sikerült elpasszolni a Starfieldből. Azt sem szabad elfelejteni, hogy már az első napon bekerült a Game Pass kínálatába, emiatt pedig jóval vonzóbb volt egyesek számára. Ha pedig ilyen módon is bele lehet vágni a kalandba, akkor sokan éltek is a lehetőséggel, ennek hatására pedig hatalmas rekordot hozott össze a szolgáltatás – sokan kedvelik a Game Pass-t emiatt, hiszen így nem kell megvásárolniuk magát a játékot, hogy kipróbálhassák.
A Microsoft jelentéséből – a 2024-es pénzügyi esztendő első negyedévére értendő – kiderült, hogy a Starfield megjelenésének napján több új felhasználóval bővült az előfizetők száma, mint korábban bármikor, ezt maga Satya Nadella, a vállalat vezérigazgatója is megerősítette. Ennek értelmében az Xbox tartalmakból és szolgáltatásokból (beleértve a Game Passt is) származó bevételei 13%-kal, míg a teljes játékos bevételi 9%-kal növekedtek. Egy dologra viszont mégsem tudott hatással lenni a Starfield, a konzolokból ugyanis nem igazán fogyott több, sőt, az elmúlt időszakhoz képest 7%-os visszaesést mutatnak a számok.