Ezért nem találsz el semmit az AWP-vel!

Ezért nem találsz el semmit az AWP-vel!

Ha minden fegyver így működne a játékban, akkor soha többé nem találnánk el senkit.

Mire való a sisak és a kevlár a Counter-Strike-ban? Nos, amellett, hogy felfogja a sebzés egy részét, megszünteti a bennünket érő találatok által okozott kellemetlen hatást is, ami miatt pontatlanul lőnénk. Azonban az eco-körökből ismerős hatás egy furcsa bug miatt akkor is jelen van a CS2-ben, ha kiadtuk az $1 000-t a full kevóra.

Mint a hétvégén kiderült, az AWP valamiért akkor is pontatlan a Counter-Strike 2-ben, ha van sisakod és kevlárod. Vagyis, amennyiben az ellenfeled eltalál a lövésed előtt, akkor minimálisan megváltozik a célkereszt pozíciója és így a golyó is máshová megy. A profik közül nemrég m0NESY is pórul járt emiatt a Complexity elleni elődöntőben, Sydney-ben. Hiába tűnt úgy, mintha rajta lenne a célkeresztje JT-n, amikor találatot kapott, egy picit elhomályosodott a távcsőve és a lövése egyszerűen elszublimált.

Ezeket olvastad már?

Ezt követően többen is voltak a közösségben, akiknek valamiért bejött ez. De érdemes észben tartani, hogyha minden fegyver így működne a játékban, akkor soha többé nem találnánk el senkit, mert a pillanat hevében nem igazán kiszámítható az, hogy hogyan kell kompenzálni a célzáson. De ha csak az AWP maradna így, akkor is gondoljunk bele abba, hogy egyetlen kósza ecokörös kezdőpisztoly-találattal lényegében semlegesíthető lenne az AWP-s. Ha hamarabb találjuk el őt, akkor a gyorsabb tüzelés miatt simán befejezhető lenne a frag nagyjából bármilyen távolságból. Így mi értelme lenne $4 750-et költeni a fegyverre? Már így is elég nehéz AWP-zni a játékban a peeker's advantage miatt, nincs szükség még több nerfre.

Kövess Minket!



Gamer szótár