Nem feltétlenül ez a legelegánsabb megoldás az ilyesféle problémák kezelésére.
Casey Bloys – A HBO jelenlegi vezérigazgatója – köztudott, hogy mindent megtesz a vállalat jó hírnevének megőrzéséért, azonban ezúttal lehetséges, hogy túl messzire merészkedett. A Rolling Stone beszámolója szerint az elmúlt években számos alkalommal előfordult, hogy hamis X-fiókról szólt be a különböző kritikákat megfogalmazóknak, bizonyos esetekben pedig az alkalmazottait is erre a magatartásra biztatta.
Ezeket olvastad már?
Több olyan üzenetváltás is kiszivárgott, melyben meg lett mondva, hogy milyen reakciók kerüljenek adott kritikák alá. Az ezt elvégző fiókok pedig egyértelműen nem valós személyeké, csupán hasonló akciókra lettek létrehozva. A mondhatni ártalmatlan beszólásoktól egészen kemény üzenetekig terjed a skála, így nem csoda, hogy mindenki felfigyelt a történtekre.
Bloys nem biztos, hogy a legjobb módszert választotta arra, hogy tompítsa a negatív kritikákat, és ezen cselekedeteivel rossz fényt vethet magára és a vállalatra is. Egyesek szerint alapból túl sok időt tölt a közösségi platformokon, és ezt az energiát inkább fektethetné abba is, hogy növelje a HBO-n található tartalmak színvonalát.