Még mindig unalmas a Marvel, a Loki 2. évada sem érdekelte a nézőket

Még mindig unalmas a Marvel, a Loki 2. évada sem érdekelte a nézőket

A Loki visszatérése a Disney+-ra nem okozott akkora felhajtást, mint a sorozat debütálása.

A Marvel-sorozat második évadának premierje október 5-én volt esedékes, azonban az első három napján csak 446 millió percet hoztak össze a nézők a nézettséget illetően. Ez körülbelül 39 százalékkal alacsonyabb, mint a Loki első szezonjának első epizódja esetében, ami 2021 júniusában ugyanennyi idő alatt 731 millió perces nézettségre tett szert. Bár a globális versenyben ez erős visszaesésnek mondható, a Disney+ platformján legalább az MCU sorozatok között kiemelkedően szerepel a Loki második évada.

Ezeket olvastad már?

A Disney szerint a második évad 47 perces első részének világszerte 10,9 milliós megtekintése volt, ami körülbelül 512 millió percnek felel meg (a streaming-nézettség egyre inkább elterjedt definíciója szerint a teljes megtekintési időt osztják el a futamidővel). A Nielsen által rögzített 446 millió percbe viszont az első évad hat epizódjának megtekintési adai is beleszámítanak, így nehéz megmondani, hogy az amerikai nézők pontosan mennyi időt töltöttek el a második évad nyitó epizódjával.

A Briliáns elmék (Suits) továbbra is az összesített rangsor élén áll, 1,28 milliárd percnyi nézettséget gyűjtve a Netflixen és a Peacockon október 2-8. között. A Grace klinika (Grey's Anatomy) is átlépte az egymilliárd perces határt, és mindössze másodszor történt ilyen a Nielsen hároméves történetében. A Netflixen eközben hódít a Vak szerelem (821 millió perc), és az összesített listát tekintve ez volt az egyetlen eredeti sorozat, amely bekerült a top 10-be. Az eredeti szériák között az Ahsoka (575 millió perc) a Disney+-on a fináléjával meglehetősen remekül teljesített, miközben a Hulu-n (melyet a napokban felvásárolt a Disney) a Gyilkos a házban ment nagyot (563 millió), és 11,5 százalékkal nőtt a népszerűsége a harmadik évad fináléjával.

A Nielsen streaming adatai csak a tévékészülékeken történő nézettségre vonatkoznak, és nem tartalmazzák a számítógépen vagy mobileszközökön eltöltött perceket. Ráadásul a csak az amerikai közönséget mérik, más országok nézettségét nem. Az október 2-8. közötti időszak legnézettebb streaming-címei az eredeti sorozatok között itt olvashatóak:

  1. Vak szerelem: Az oltár után (Love Is Blind), 821 millió megtekintett perc
  2. Ahsoka (Disney+), 575 millió
  3. Gyilkos a házban (Only Murders in the Building – Hulu), 563 millió
  4. Beckham (Netflix), 519 millió
  5. Virgin River (Netflix), 485 millió
  6. Loki (Disney+), 446 millióó
  7. Szexoktatás (Sex Education – Netflix), 443 millió
  8. Lupin (Netflix), 436 millió
  9. Az Idő Kereke (The Wheel of Time – Prime Video), 430 millió
  10. V generáció (Gen V – Prime Video), 378 millió

Kövess Minket!



Gamer szótár