Még Twistzz sem érti, hogyan lőtte be a bajnoki címet érő fejest

Még Twistzz sem érti, hogyan lőtte be a bajnoki címet érő fejest

Ünneplés helyett inkább a számtalan Counter-Strike 2-es hibáról rantolt a kanadai játékos.

Általában nem szoktunk olyan eseményekkel részletesebben foglalkozni, mint amilyen a Thunderpick World Championship is, de most nem tudunk elmenni mellette a döntőben történtek miatt. Miről is van szó? Nos, a fináléban a FaZe és a Virtus.pro játszottak tegnap este. Végül karriganék egy hosszabbítás hátán 2-0-ra behúzták a meccset és ezzel a trófeát is. A mérkőzés után azonban Twistzz ünneplés helyett a CS2 – ezúttal teljesen jogos – ekézését választotta elfoglaltságként.

Ugyanis Vertigon 14:15-nél úgy lőtte hosszabbításba a csapatát, hogy még ő sem értette, hogyan találtak be a golyók. Mint az alábbi videóban is látható, az első fragje lényegében már akkor történik, amikor ő és az ellenfele is a fal mögött voltak. Ezt rá lehetne fogni arra, hogy csak az online torna közvetítésében nézett ki így. De Twistzz megerősítette, hogy amikor ez megtörtént, akkor ő maga sem értette, hogyan akadt be az a fejes.

A videóban látható furcsa találat egyébként olyannyira döntő erejű volt, hogy valószínűleg ennek köszönhetően sikerült hosszabbításra menteni a pályát, majd megnyerni a szériát is. Viszont ha Twistzznek igaza van és a ping tényleg ennyire problémás a játékban jelenleg, akkor a Valve-nak valamit tennie kell. Ha az online versenyeken ekkora különbséget tapasztalhatnak majd a játékosok a LAN-on, az valljuk be, nem egészséges.

Egyébként, ha már úgy is belekezdett a rantolásba a kanadai, még néhány érdekes problémát prezentált a nagyvilágnak. Először is, Overpasson szerinte nagyon zavaró, hogy a legutóbbi frissítés óta a konnektor létrája környékén bekerült két pont is, ahol a padlón feljebb lép a karakter, így megnehezítve a peekelést az ajtó irányába. Egy hasonló clipping-problémába Ancientön is belefutott.

Másodszor, felfedezte, hogy a két csúcskategóriás számítógépe között tapasztalható különbség van input lag szempontjából a CS2 alatt, miközben CS:GO-ban ez egyáltalán nem volt jelen. Ennek okát abban kell keresni, hogy az egyik gépében 7900X3D, a másikban sima 7900X van. Azt már eddig is tudtuk, hogy az AMD 3D V-Cache jelentősen kisebb input lagot okoz a játékban. Viszont jelenleg nem elvárható, hogy olyan csúcsgépe legyen minden kicsit is kompetitív játékosnak, mint amilyet Twistzz megengedhet magának, ezért a játékos azt szeretné, ha ilyen téren is jönne pár frissítés a Valve-tól.

Ezeket olvastad már?

Borítókép: HLTV/MAKKU

Kövess Minket!



Gamer szótár