A rengeteg elismeréstől csak még motiváltabbá vált a Baldur's Gate 3-at fejlesztő Larian Studios – állítja a stúdió feje.
A Baldur's Gate 3 egyértelműen az év legváratlanabb meglepetése volt a videójátékok terén. De hamarosan akár az év játékává is avanzsálhat, hiszen az Alan Wake 2 és a Marvel's Spider-Man 2 mellett a Larian Studios játéka kapta a legtöbb jelölést a The Game Awardson – szám szerint nyolcat. A stúdiót vezető Swen Vincke természetesen nagyon hálás az elismerésekért, főleg, hogy egy olyan kemény mezőnyben tudtak kitűnni, mint amilyen az idei is.
De amíg a játékosok a Baldur's Gate 3-mal vannak elfoglalva, a Lariannál már a következő nagy kalandon gondolkoznak. A jelölést követően Vincke ugyanis nemcsak megköszönte a jelölést, de azt is elmondta X-en/Twitteren, hogy ettől csak még bátrabbak lesznek a jövőben:
Ezeket olvastad már?
„Ez egy igazi megtiszteltetés, főleg egy ilyen évben, amikor ennyi minden jelenik meg. Nagyon motiváló látni, hogy a mi kis niche RPG-nk ekkora hullámokat csap. Azt kívánom, bárcsak beszélhetnék a következő nagy játékunkról, mert ez [a jelölés] arra bíztat minket, hogy tovább feszegessük a határokat. Nagyon izgatott vagyok miatta.”
Az egyik kommentelő erre reagálva azt írta, hogy „a történet elején még Dávidok voltatok, de mostanra Góliáttá váltatok.” Vincke erre úgy felelt, hogy „igen, ez megrémiszt minket, de a jó módon, azt hiszem”. Szóval bármivel is készülnek a Baldur's Gate 3 fejlesztői, amiatt egy percig sem kell aggódnunk, hogy ellustulnának a sikertől vagy elfelejtenék, hogyan kell kockázatokat vállalni egy jobb játék érdekében.