Belép a rendezvény és e-commerce piacra az Esport1

Belép a rendezvény és e-commerce piacra az Esport1

Belép a rendezvénypiacra az Esport1 Kft., miután többségi tulajdonrészt szerzett a PlayIT-t, a Budapest Comic Cont és a legnagyobb hazai Minecraft rendezvényt, a Mineshow-t szervező cégben.  A megállapodás értelmében a PlayIT Entertainment Kft. az Esport1 leányvállalataként szervezi majd a jövőben a hazai gaming és szórakoztató rendezvényeket, a korábbi menedzsmenttel közösen dolgoznak tovább a meglévő és az új termékek fejlesztésén.

A PlayIT Magyarország legnagyobb gamer és IT rendezvénysorozata. Korábban Budapest Game Show néven rendezték meg, 2011 óta viseli a PlayIT nevet. Az egykor 1500 látogatóval induló esemény az évek alatt hatalmasra nőtt, volt olyan rendezvény, amire több mint 25 ezren látogattak el. A PlayIT szervezői az évek során megfordultak már több vidéki nagyvárosban és Belgrádban is, emellett pedig folyamatosan bővítették a rendezvények kínálatát: a legkisebbek számára a Minecraft játék köré épülő Mineshow, míg a filmek és sorozatok rajongóinak a Budapest Comic Con lett az új találkozási pont.

A MEEX és az Esport1 évek óta dolgoznak együtt a magyar esport- és gamingpiacon. Éppen ezért örülünk annak, hogy egy közös cégben tudjuk szervezni az eddigi és ezutáni eseményeinket. Komoly terveink vannak, folyamatosan bővíteni szeretnénk mind a portfóliónkat, mind az ügyfeleink körét”– nyilatkozta Csanda Gergely, a PlayIT Entertainment Kft. társ ügyvezetője.

Évről-évre kutatjuk a hazai videójáték- és esportpiacot és a COVID után is azt látjuk, hogy van igény helyszíni rendezvényekre a rajongók részéről. Az elmúlt 7 évben számos gaming és esport rendezvényt szerveztünk hazai és régiós szinten, a jövőben pedig szeretnénk fejleszteni és bővíteni ezen események portfólióját, és lehetőséget adni több kapcsolódó területnek, például a hazai és régiós játékfejlesztőknek. A PlayIT Entertainment Kft. ennek a folyamatnak az első lépése. Külön öröm, hogy a PlayIT menedzsmentje folytatja tovább a munkát velünk, kihasználva a szinergiákat  mondta Hodozsán Dániel, az Esport1 operatív vezetője.

Ezeket olvastad már?

Az ügylet részeként a PlayIT Store is átkerült az új cégbe, ezzel a gamingpiac egyik meghatározó webshopja is a portfólió része lett. Az új vállalat elkötelezett abban, hogy a gaming és esport célcsoportnak szóló rendezvényeket továbbfejlessze és olyan szórakoztató tematikákkal egészítse ki, mint a filmek és a képregények világa, valamint olyan új termékekkel jöjjön ki a piacra, amelyek sokkal jobban alkalmazkodnak a fiatal korosztály megváltozott fogyasztási szokásaihoz. Az új portfólió révén az Esport1 mostantól integrált offline-online megoldásokkal tudja kiszolgálni a hirdetői igényeket és azokat a cégeket, akik szeretnék megszólítani Magyarország több mint 3,5 millió videójáték rajongóját. 

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések