Talán nem kellett volna sietni olyan nagyon a kiadással.
Ha valaki arra vetemedett mint én és már a kiadáskor megvette a Cities: Skylines második epizódját, akkor vélhetően ugyanúgy bosszankodott miatta mint jómagam. Nyilván az alapok ott vannak benne, fel lehet építeni a várost, működnek a mechanikák, de az élményt kinyírták az amatőr hibák. A legnagyobb gond pedig, hogy a fejlesztő csapat az utóbbi hetekben csak a kis dolgokra koncentrált és hetente jöttek a frissítések, hogy megszüntessék azokat. Ez viszont azt jelenti, hogy a nagyobb horderejű gondok eddig nem kaptak túl nagy figyelmet.
Viszont a csapat nemrég bejelentette, hogy elfogytak az apróságok és végre tényleg elkezdhetnek dolgozni azon, ami tényleg megtöri a játékot. Elsőként figyelmet kap a Chirper és végre nem azért óbégat majd mindenki, hogy nem elég jó az egészségügy még akkor is, ha 100 emberre jut egy kórház. Fontos cél még, hogy javítsák a teljesítményből fakadó hibákat, hiszen sokan számoltak be arról, hogy az új Skylines felzabálja a memóriát, de még így is sokszor szaggat. Végül pedig jön az, amire már mindenki várt, a modderek nemsokára újra munkához láthatnak. Nagyon hiányzik már a Traffic Manager, egyszerűen érthetetlen, hogy a fejlesztők miért nem pakolták be az egészet a teljes játékba. Viszont extra jó hír, hogy a javítások után végre jöhet az első DLC, ami a tengerpartra kalauzol majd minket.
„Amint a PC-verzió elér arra a szintre, amit elterveztünk, akkor jöhet a konzolos megjelenés és persze a DLC-tartalmak.”
Mindehhez pedig még egy időegyenest is csatoltak, amiben ott van, hogy mire is számíthatunk jövőre:
- Asset Pack: Q1 2024
- Creator Pack: Q2 2024
- DLC: Q2 2024
Ezeket olvastad már?