Összességében több tucatnyi hőshöz nyúlt hozzá a Riot, így egy kifejezetten nagy patch élesedett mindegyik szerveren.
Ma hajnalban az összes szerveren probléma nélkül átlépett egy következő frissítésbe a League of Legends. A játékegyensúlyért felelős csapat kitett magáért, ugyanis a 13.22-es LoL-patchben két nagy problémát kellett megoldaniuk: a mage-ek attack speedjének finomhangolását, valamint Janna mini-reworkjét. Előbbi elsőre kicsit érthetetlennek tűnik csak a leírás alapján, de a lényeg, hogy rengeteg AP-ra építő karakter kapott módosítást a támadási sebességére, valamint az alaptámadások lövedékeinek gyorsaságára. Az első világbajnokság egyik legfontosabb supportja kicsit elfeledett enchanterként bújt meg az elmúlt években valahol a tier listák alján, de talán majd az átdolgozás után újra régi fényében tündökölhet. A HEARTSTEEL Kayn, HEARTSTEEL K'Sante, HEARTSTEEL Ezreal, HEARTSTEEL Sett, HEARTSTEEL Aphelios, HEARTSTEEL Yone, Prestige HEARTSTEEL Yone és Breakout True Damage Ekko ma este 22:00-tól érhető el az EUNE és EUW szerverein, addig várnod kell az új skinek megvásárlásával.
Ezeket olvastad már?
13.22-es LoL-patch: Janna mini-reworkje
A legtalpraesettebb meteorológus (majdnem) minden képessége kapott valamilyen módosítást.
- Tailwind (passzív): Nincs már extra mozgási sebesség, helyette van bónusz sebész a plusz mozgási sebesség függvényében
- Howling Gale (Q): Több mana, nagyobb visszatöltési idő, de nagyobb sebzés
- Zephyr (W): Alacsonyabb visszatöltési idő, kevesebb mana, összességében több sebzés, de kevesebb ideig lassít
- Eye of the Storm (E): Nagyobb visszatöltési idő, kevesebb mana, nagyobb shield, de az kevesebb ideig marad fenn. A visszatöltési idő csökkenthető lassítással és fellökéssel (Q-val és W-vel).
Ha szeretnél minden részletet elolvasni a további módosításokról, akkor azt itt megteheted.