Elismerte a Microsoft is, hogy egy kicsit változtatnak a stratégián.
A 21. század gamereinek számos lehetőség áll rendelkezésre ahhoz, hogy elindítsák kedvenc videójátékaikat. A legegyszerűbb módszer még mindig az, ha megvásárolják a programot akár dobozos, akár digitális verzióban. Kifejezetten jó alternatívát jelent a megbízható internetkapcsolattal rendelkezők számára a Cloud Gaming, amelynek köszönhetően nem kell százezreket költeni PC-fejlesztésre. Végül, de nem utolsó sorban meg kell említeni az előfizetéses szolgáltatásokat, ahol azért fizet a játékos, hogy egy bizonyos ideig szinte korlátlan hozzáférést kapjon több száz, akár több ezer remek alkotáshoz.
Ezeket olvastad már?
Xbox és PC Game Pass után jöhet a PlayStation és a Nintendo?
A Wells Fargo TMT Summiton árulta el Tim Stuart CFO, hogy a Microsoft a következő időszakban arra törekeszik, hogy „minden képernyőn” a Game Pass segítségével lehessen pörgetni a videójátékokat. Ez pontosan azt jelenti, amire gondoltok.
„Ez egy kisebb mértékű stratégiaváltás. Nem jelentünk be semmi konkrét dolgot most, de az a küldetésünk, hogy minden előfizetéses szolgáltatásunkat (és saját fejlesztésű terméket) lehetőleg minden képernyőre eljuttassunk, amelyen játékokat lehet játszani. Ez jelenti az okostévéket, a mobileszközöket és azokat a platformokat is, amelyeket a múltban versenytársaknak tekintettünk, mint például a PlayStation és a Nintendo" - mondta Stuart.
Ha sikerül a Microsoftnak megvalósítani a tervet, akkor az egy elképesztő piaci előnyt jelenthet számukra, valamint megszűnhet a konzolexkluzivitás az egyik irányba. Az biztos, hogy a 68,7 milliárd dolláros Activision Blizzard felvásárlás mutatja, Phil Spencerék minden követ megmozgatnak azért, hogy ők legyenek a legnagyobbak és legnépszerűbbek ebben a szektorban.