Nem nagy titok, hogy a Battlefield 2042 egyik legkiábrándítóbb része a rombolhatóság gyér megvalósítása volt.
Ha Battlefield, akkor jó eséllyel egy minőségi (világ)háborús videójáték jut mindenkinek az eszébe, bár azért most biztosan akadnak olyanok, akik felszisszennek és azt gondolják elment az eszem. Néhány rész tényleg legendás, bár az utóbbi időben azért sikerült az EA-nek csalódást okoznia a rajongóknak. A másik pedig ami mindenképpen a franchise egyik ismérve volt, az a rombolhatóság, hiszen a játékosok tankokkal, helikopterekkel és a különböző robbanófegyverekkel egész épületeket tehettek a földdel egyenlővé.
Ezeket olvastad már?
A Battlefield 4 pedig elhozta a Levolution-t, amely dinamikus csatatereket biztosított a játékosok számára, és minden tettnek volt következménye, ezzel biztosítva, hogy soha volt két egyforma meccs. A probléma viszont az, hogy az elmúlt epizódokban inkább visszafejlődött ez a mechanika, és bár a Battlefield 1-ben még nagyon látványos effekteket és pusztítást lehetett látni, utána már nem feltétlenül ez volt a jellemző. A jövőben azonban ez ismét megváltozhat. Egy álláshirdetésnek köszönhetően kiderült, hogy a Ripple Effect stúdió – amely a következő Battlefield-játékon dolgozik – szeretné ismét visszahozni, sőt, a következő szintre emelni az oly imádott rombolhatóságot a játékba.
A csapat egy vezető 3D művészt keres, aki az iparág legrealisztikusabb és legizgalmasabb rombolási effektjeit készítené el. Ez egy merész küldetés, különösen az olyan játékok megjelenése mellett, mint a The Finals, amit ex-Battlefieldes fejlesztők készítettek, és amelyben páratlan pusztítást okozhatnak a játékosok. Ez a verseny pedig jót tehet a franchise-nak, hiszen a 2021-ben megjelent Battlefield 2042-őt a játék történetének legrosszabbjaként tartanak számon.
Ha a Ripple Effectnek sikerül ismét visszaterelnie a Battlefieldet a helyes mederbe, akkor a következő felvonás ismét nagyszerű élménnyel ajándékozhatja majd meg a rajongókat.