Felnőhet-e a LoL mellé az Unreal Engine 5-ben fejlesztett régi-új MOBA?

Felnőhet-e a LoL mellé az Unreal Engine 5-ben fejlesztett régi-új MOBA?

Mindenképpen érdemes már az alfa fázisra jelentkezni.

Hatalmas meglepetésre a Hi-Rez Studios a SMITE-világbajnokságon bejelentette, hogy hamarosan megjelenik a SMITE 2. A világ legnépszerűbb konzolos MOBA-jának számozott folytatása a játékmeneten nem változtat, cserében olyan látványosak lesznek az akciók, hogy eldobod tőle az agyad. Ennek oka, hogy a játék mögött megbújó grafikai motort, az Unreal Engine 3-at lecserélik Unreal Engine 5-re, ami a mai kornak minden igényét ki tudja elégíteni.

Mit kell tudni a SMITE 2-ről?

Már 2024 tavaszán belevetheted magad a forgatagba, ugyanis elindul az extrán limitált alfa fázis tesztelési időszaka. Ha szeretnél az elsők között belekóstolni a TPS nézetű MOBA-k királyának megújult változatába, akkor irány a hivatalos weboldal, ahol pár kattintással regisztrálhatsz.

A még kicsit távolabbi időpontra tervezett megjelenéskor 25 istenből lehet majd válogatni, azonban a Titan Forge fejlesztői megígérték, hogy az eredeti verzióban található összes karakter (ez még idén 130-ra bővül) mindegyike előbb-utóbb, de bekerül a 2-es számú változatba. A platformok közötti teljes átjárhatóságból nem enged sem a kiadó, sem a fejlesztő, így továbbra is érdemes gyakorolni a kontrolleres irányítást. Ha tényleg minden ígéretet teljesítenek majd a Titan Forge-os srácok, akkor érdemes lesz majd a League of Legends és Dota 2 mellett figyelni azt, hogy mire lesz képes a SMITE 2. Azt nem kell várni tőle, hogy azonnal szorongatni kezdi majd nézettségi és népszerűségi mutatókban a két nagy riválist, de könnyedén előfordulhat, hogy releváns harmadik erőként lehet majd róla beszélni a MOBA-műfajon belül.

Kövess Minket!



Gamer szótár