Ravenholm még sohasem nézett ki olyan jól, mint a Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project legújabb előzetesében.
Hónapok óta készül a Valve klasszikusának felújított változata, a Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project. Már amikor az első képkockákat láthattuk a projektből, akkor is lenyűgözött bennünket. De a Half-Life 2 VR, a Project 17, a Half-Life 2: Remade Assets és a Raising the Bar: Redux csapatai azóta sem lustálkodtak. Az együttesen csak Orbifold Studios néven működő fejlesztők ugyanis egy újabb RTX-es videót adtak ki tegnap, ami alapján még szebb lett a játék, mint legutóbb.
Az NVIDIA már két Portal-projektet felújított – ezek szintén letagadhatnak emiatt vagy 10 évet. De ez a Half-Life 2 RTX mod lehet az, ami felteszi az i-re a pontot. Ugyanis a Portalokhoz képest jóval nyitottabb és változatosabb látványvilág nagyobb kihívás elé állítja a fejlesztőket és az NVIDIA eszköztárát, ami egyben azt is jelenti, hogy még káprázatosabb eredményt kaphatunk, ha minden összejön. A játékban lesz minden négyzetcentimétert lefedő sugárkövetés, ez egyértelmű. Viszont a DLSS, az RTX IO és a Reflex bevetése mellett új, szebb és élethűbb textúrákat is készítenek a remixhez. Vagyis a történelem egyik legjobb játéka hivatalosan is megérkezik majd a 2020-as évekbe.
Ezeket olvastad már?
Az alábbi, Ravenholmot bemutató trailert tegnap leplezték le a fejlesztők és az NVIDIA. Őszintén, azóta sem találjuk rá a szavakat. Mármint így egymás mellé téve látszik, hogy azért az eredeti játék még 20 év távlatából is szép. De az új textúrákon túl a természetesebb fények annyit dobnak a látványon, hogy ha tehetnénk, már most is inkább ezt játszanánk, mint írnánk róla.