Semmiről sem tehetett az érintett, a rendszer mégis kibabrált vele.
Valószínűleg nem egy Warzone játékos döbbent már meg azon, hogy mi minden lehetséges a Call of Duty battle royale-ra építő játékmódjában, de időként még a legtapasztaltabbak is ledobják a hajukat a látottak után. Most egy újabb áldozata van a játék optimalizálatlanságának, ugyanis azt történt vele, hogy élete egyik legjobb meccsét játszotta, de mielőtt befejezhette volna kidobta őt a matchmaking, mivel jó néhány textúra nem töltött be, és ezzel lényegében kapott egy wallhacket.
Ezeket olvastad már?
Az elmúlt években sorra bukkantak már fel olyan hibák, amelyek csúnyán megkeserítették a közösség életét, gondoljunk csak a gázmaszk glitchre vagy a démoni formát öltő textúrahibás fegyverre. Ennek ellenére még mindig előfordulnak ilyen ordenára nagy bakik, amire nem is igazán lehet jó magyarázatot találni. Főleg akkor, ha ezért korlátoz a játék valakit. AmarOriginal a közösségi médiában osztotta meg a sztoriját, és egy klipet is mellékelt a poszthoz, mert nem hitte el, hogy ez megtörténhetett vele.
A textúrák hiánya nyilvánvalóan előnyhöz juttatta őt a meccsben, amire a rendszer is felfigyelt, a büntetés pedig nem is maradt el, de erről Amar egyáltalán nem tehetett. Az adott körben már csak néhányan maradtak életben, és volt mellé 20 killje, szóval már nem volt messze a küzdelem lezárásához, de ezt már nem tudta megvalósítani Amar:
Game gives me WALLHACK, I get shadowed
byu/AmarOriginal inCODWarzone
Egyszer csak kirepült a meccsből és egy felugró ablak jelezte neki, hogy: 'Player Kicked'. Ezután gyorsan rákeresett neten a dologra, és valóban, korlátozták a fiókját a meccskeresést illetően, ami lényegében azt jelentette, hogy kapott egy úgy nevezett shadow ban-t, dacára, hogy a játék omlott össze. A Shadow Ban célja nem más, hogy a kijelölt játékosokat elkülönítsék a többiektől, amíg a fiók részletes vizsgálata véget nem ér. Általában még egy reportot követően is sok időbe telhet mire minden visszaáll a régi kerékvágásba, ezért előfordult már, hogy az eset jelentését követően valaki 48 óra múlva már újra játszhatott, de a szerencsétlenül járt egyének akár több hétig sem indíthattak meccskeresést.