LoL: Évek óta létezik ez a game-breaking bug, még sem foglalkozik vele a Riot

LoL: Évek óta létezik ez a game-breaking bug, még sem foglalkozik vele a Riot

Volt már olyan amikor Jhinnel a játék nem érzékelte a látszólag tökéletes találatod vagy, hogy az ellenfél Jhine olyan találata miatt haltál meg, ami látszólag nem is érintette a karaktered? Ha bármelyikre igen a válaszod, akkor úgy néz ki, hogy találkoztál a domborzati hitbox problémával.

A többszörös világbajnok LCK-csapat ADC-je az egyik streamen keresztül mutatott be egy érdekes játékbeli jelenséget. A rövid videóban látható, ahogy Gumayusi többször is használja Jhin W és R képességét, de valami nem volt rendben egyik hosszú távú lövéssel sem. A botlane közelében lévő domb sarkánál vagy nem regisztrálja a játék a találatot vagy odébb ugrik az az eredeti irányától.

A profi játékos mellett a reddit felhasználók is csak csóválták a fejüket. Többen is meséltek olyan élményekről, ahol a lövés szintén látszólag ugrott egyet és úgy találta el őt vagy másokat. Volt, aki azt mesélte, hogy egyik játékában a Jhin R ultival úgy ölte meg az ellenfél Rivent, hogy az már a képesség hatáskörén kívül volt. A legjobb pedig, hogy ez az amatőr, mégis rendkívül káros bug nem csak otthon, de profik között is előfordult már. Három példát is előtúrtak a fanok:

  • a két évvel ezelőtti T1 vs DK Worlds meccs
  • az LEC ehavi egyik Vitality meccse
  • és a Heretics vs BDS mérkőzés szintén az LEC Winter 2024-ről

De mégis micsoda ez a bug?

Egy szó: magasság. Az felhasználók véleménye szerint az egész a Dotából jött át, ahol a játékmenet során ténylegesen számított a terület domborzata. Bizonyos részek lejjebb voltak, mint mások és ennek megfelelően változott az eltérő magasságból támadó játékosok képességének ereje és találata. A mechanika önmagában nem rossz, csak a legtöbbek szerint nem a League of Legendsbe való. Az egész rift egy 2Ds terület, ahol nincs jelentősége a magasság különbségnek. Senki sem örül, hogy ezt a hibát hogy és miért nem javították még ki, miután nem most bukkant fel, régóta megtalálható a játékban. Többen elég erősen és teljesen jogosan kritizálják a fejlesztőket, hogy egy új rift kinézetre volt idejük, de az ilyen óriási bugok kijavítására nem. Nem baj, legalább az Event Passt is tönkreteszik.

Kövess Minket!



Gamer szótár


League of Legends - Vizicsacsi volt midese nyerte az EMEA Masters-t

Letarolta az EMEA Masters teljes mezőnyét Tristan Schrage és az Eintracht Spandau. A német alakulat midesét a League of Legends közösség valószínűleg inkább a játékos nevén ismeri, ő ugyanis nem más, mint PowerOfEvil, Vizicsacsi egykori középső ösvényese.