Megismétlődött a Suicide Squad: Kill the Justice League és az Arkham Knight esete.
Most már elég idő eltel ahhoz a Skull and Bones megjelenése óta, hogy átfogóan értékelni lehessen a kipróbálása alatt tapasztaltakat. A játékot több mint 10 évig fejlesztették, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy minden idők egyik legsikeresebb kalózos játékának, az Assassin's Creed IV: Black Flagnek az utódja legyen. A debütálása utána vélemények igencsak megosztóak lettek, hiszen az Ubisoft egy kiemelkedő AAAA-kategóriájú címként futtatta, azonban végeredményben nem ütötte meg a mércét. Természetesen vannak benne jó elemek, de úgy tűnik, hogy nem sikerült megvalósítani az elképzelésüket, és idővel igencsak feledhető lesz a Skull and Bones – átfogó kritikáért ajánlom a PCGuru videóját, amit ide kattintva tekinthetsz meg. Az egészben az a legviccesebb, hogy úgy tűnik a Black Flag lett a helyzet nyertese, hiszen a napokban háromszorosára nőtt a játékosbázisa.
A fenti ábrán tisztán látszik, hogy a Skull and Bones február 13-ai debütálása után elég masszív növekedésnek indult az Asssassin's Creed IV: Black Flag játékosainak a száma, ami az egyidejű 3208 játékosnál tetőzött – ez háromszorosa az ezt megelőző időszaknak. Úgy tűnik, hogy a csalódott közösség egy része inkább visszatért a régebbi, ám jól ismert kalózos játékhoz, hogy ezzel csökkentse csalódottságát. Nem valószínű, hogy az Ubisoft címe valaha is a kategória legjobbjaival lesz egy lapon említve, így még várnunk kell az AC sorozat negyedik részének az utódjára.
Ezeket olvastad már?