Sokaknak nem fog tetszeni a Netflix 2024-es terve

Sokaknak nem fog tetszeni a Netflix 2024-es terve

A növekvő kínálat nővekvő költségeket jelent, és ezt csak egyféleképpen tudják kompenzálni.

Olyabá tűnik, hogy nem tud hibázni a Netflix. Kezdjük azzal, hogy tavaly bekeményített a cég és bejelentette, büntetni fogja a jelszó megosztást. Ennek hatására jócskán megugrott az előfizetőik száma. A másik nagy fogásuk a GTA Definitive Edition volt, melyet ugyan sok játékos ócsárolt, mivel a Rockstar Games félmunkát – se – végzett vele, azonban úgy érezték jót mehet náluk, ha már sokkal nagyobb figyelmet akarnak fordítani a videójátékokra. Ez a két ötletük pedig igen jövedelmezőnek bizonyult, mert rengeteg új regisztráció érkezett tavaly év végéig az oldalra.

Ezeket olvastad már?

Jelenleg a Netflixnél 15,49 dollárba kerül a legolcsóbb reklámmentes csomag – míg a prémium 22.99-be –, viszont Magyarországon egyelőre még olcsóbban meg lehet úszni az előfizetést – 2490 vagy 4490 forintba kerül havonta a szolgáltatás.

Az ijesztegetés és a GTA bombajó ötletnek bizonyult a Netflixnél

Olyan utolsó negyedévet produkálnak, amire még a cég első számú emberei sem számítottak.

Viszont 2024-ben várhatóan újfent emelkednek majd az áraik, mivel a UBS Securities elemzői szerint továbbra is egyre nagyobb szeletet tudhat magáénak a piacból, és nincs nagyon mitől tartania a streamingplatformnak. Ráadásul belsős információk szerint a vállalat 2024-ben 15%-ra szeretné növelni az éves bevételeit, szemben a 2023-as 7%-os növekedéssel. Alighanem ennek köszönhető az is, hogy tavaly októberben eltörölték az Egyesült Államokban a Basic csomagot – 6.99 dollárba került.

Greg Peters, a Netflix társ-vezérigazgatója nem is olyan rég pedig megjegyezte, hogy első körben az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában és Franciaországban történtek változások a streamingplatform életében, és ezek jobban sikerültek, mint ahogyan azt előre várták.

„Továbbra is figyelni fogjuk a többi országot, és megpróbáljuk felmérni, hogy mikor nyújtunk annyi szórakoztatást az ügyfeleinknek, ami után egy kicsivel többet kérhetünk el tőlük a szolgáltatásért. A bevételek növekedésével pedig még több nagyszerű filmmel, sorozattal és játékkal bővíthetjük a kínálatunkat.”

Kövess Minket!