Megjött az első beszámoló a Judas-ról, amely egy BioShock az űrben

Megjött az első beszámoló a Judas-ról, amely egy BioShock az űrben

Néhányan már bepillantást nyertek a játékmenetbe.

Ken Levine neve ismerős lehet, hiszen neki köszönhetjük a BioShock trilógiát, mostanra viszont saját stúdiót alapított és az előző ötletének a szellemi örökösét igyekszik valóra váltani, méghozzá Judás címmel. A Ghost Story Games kiválasztott néhányat a sajtó munkatársai közül, mint például Geoff Keighley, és rendelkezésükre bocsájtatotta az új játékot, akik most végre megoszthatták tapasztalataikat.

Ezeket olvastad már?

Nagyjából 5-6 órájuk volt elmerülni a kalandban, és a beszámolók szerint egy első személyű, abszolút a narratívára épülő lövöldözős játék, amely a játékmenet szempontjából biztosan ismerős lesz a BioShock rajongóknak. A főszereplő Júdás, egy korábban halott, de most 'újranyomtatott' nő a Mayflower nevű, város méretű űrhajó fedélzetén. A hajó az emberi faj utolsó túlélőit szállítja a Földről egy új, Promia Centauri nevű bolygóra. A történet során interakciókat folytathatunk a hajó három vezetőjével – Tom, Nefertiti és Hope –, és végül nekünk kell majd eldönteni, hogy melyiküknek segítünk, ugyanis az egyik kapitány boldoggá tétele feldühítheti a többieket, egy olyan sztoriban, amit Levine csak 'narratív Legónak' hív – ezt valószínűleg arra érti, hogy minden egymásra épül majd a történetben, és ebben a tekintetben még a Shadow of Mordor Nemesis rendszerét felemlegették. Itt olyanokra is lehet gondolni, hogy az egyik megbízást a többiek akár szabotálhatják is, és jóval nehezebb lesz elvégezni a feladatot, ha az egyik frakció megorrol ránk.

Keighley az első benyomásait egy videóban tette közzé az X-en, mondván, hogy a játék bizonyos mértékig még mindig olyan, mintha egy BioShock epizód elé ült volna le, és akárcsak ott itt sem teljesen lineáris a kaland, ráadásul nyomokban roguelike elemeket is tartalmaz.

„Minden olyan dolog, amit egy BioShock-játéktól elvárhatsz, benne van. Vannak képességeink, hackelés, de akadnak hihetetlen filmes pillanatok is, meg nagyszerű karakterek, és egy gazdag történet.

De valami több történik a színfalak mögött, és ez olyasmi, amit nagyon nehéz leírni vagy bemutatni egy trailerben.”

Keighley azt is megjegyzi, hogy a játék még korántsincs kész, ami arra utal, hogy a megjelenésig még eltarthat egy ideig.

A Judas-t még 2020 októberében jelentették be, hogy a következő fejlesztési szakaszba lépett, és akkor a Ghost Story Games úgy fogalmazott, hogy egy magával ragadó sci-fi lesz RPG elemekkel, a játékot pedig egy kevesebb mint 35 fős csapat készíti.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések