Nem fogod elhinni milyen bug miatt szakadt félbe az EMEA Masters döntő

Nem fogod elhinni milyen bug miatt szakadt félbe az EMEA Masters döntő

Olyan Smolder bug miatt szünetelt az EMEA Masters döntője, ami már a hős megjelenése óta a játékban van, a Riot mégsem tesz ellene semmit.

Nem az első alkalom, hogy chronobreak-et kell alkalmazni egy profi League of Legends mérkőzésen és valószínűleg nem is az utolsó. A játékbeli bugok általában jól elkerülik a különböző döntőket, amikor pedig mégis felütik a fejüket, akkor hosszas ellenőrzésekre, végtelen hosszúra nyúló elemző asztali beszélgetésekre és oda-vissza kapcsolgatásra számíthatnak a nézők, amíg a háttérben a Riot munkatársai kigubancolják mi is történhetett. Szerencsére most azon senkinek sem kellett agyalni, hogy valóban bugot láttunk-e a képernyőn, vagy valamilyen rejtett játék mechanikát, ugyanis amikor kedvenc kölyök sárkányunk hirtelen keresztül repül a fél pályán, akkor elég egyértelmű, hogy valami hiba csúszott a játékba.

Jól látjátok, Smolder az egyik pillanatban még a középső ösvényen repked, a következő pillanatban pedig a saját Red Buffuk mellett ugrik rá egy Vi meg egy Rakan. A bug nagyjából úgy néz ki, hogy ha Smolder egy falon repül keresztül és az ellenfél Vi pont akkor és pont Smolder irányába (vagy pont a teljesen ellenkező irányba) Q-zik, akkor a bébi sárkányt oda rántja maga mellé, mintha eltalálta volna.

A bugról még Március 13-án töltött fel Vandiril, a népszerű bugnyomozó egy videót:

A hősnek (mármint Smolder-nak) vannak hasonlóan furcsa interakciói más karakterekkel is, amiről szerencsére szintén találunk példát Vandiril videói között:

Reméljük, hogy így kettő hónap után most már tényleg ránéz a Riot ezekre a hibákra, és nem sem nekünk, sem a profi játékosoknak nem teszi tönkre a meccsét Vi és a tűzokádó tökmag.

Ti találkoztatok már hasonló buggal? (Kha’Zix nem számít)

Kövess Minket!



Gamer szótár