Olyan Smolder bug miatt szünetelt az EMEA Masters döntője, ami már a hős megjelenése óta a játékban van, a Riot mégsem tesz ellene semmit.
Nem az első alkalom, hogy chronobreak-et kell alkalmazni egy profi League of Legends mérkőzésen és valószínűleg nem is az utolsó. A játékbeli bugok általában jól elkerülik a különböző döntőket, amikor pedig mégis felütik a fejüket, akkor hosszas ellenőrzésekre, végtelen hosszúra nyúló elemző asztali beszélgetésekre és oda-vissza kapcsolgatásra számíthatnak a nézők, amíg a háttérben a Riot munkatársai kigubancolják mi is történhetett. Szerencsére most azon senkinek sem kellett agyalni, hogy valóban bugot láttunk-e a képernyőn, vagy valamilyen rejtett játék mechanikát, ugyanis amikor kedvenc kölyök sárkányunk hirtelen keresztül repül a fél pályán, akkor elég egyértelmű, hogy valami hiba csúszott a játékba.
Ist das ein Feature oder ein Bug? pic.twitter.com/82jYF1NUqX
— Eintracht Spandau (@EinSpandau) April 28, 2024
Jól látjátok, Smolder az egyik pillanatban még a középső ösvényen repked, a következő pillanatban pedig a saját Red Buffuk mellett ugrik rá egy Vi meg egy Rakan. A bug nagyjából úgy néz ki, hogy ha Smolder egy falon repül keresztül és az ellenfél Vi pont akkor és pont Smolder irányába (vagy pont a teljesen ellenkező irányba) Q-zik, akkor a bébi sárkányt oda rántja maga mellé, mintha eltalálta volna.
A bugról még Március 13-án töltött fel Vandiril, a népszerű bugnyomozó egy videót:
A hősnek (mármint Smolder-nak) vannak hasonlóan furcsa interakciói más karakterekkel is, amiről szerencsére szintén találunk példát Vandiril videói között:
Reméljük, hogy így kettő hónap után most már tényleg ránéz a Riot ezekre a hibákra, és nem sem nekünk, sem a profi játékosoknak nem teszi tönkre a meccsét Vi és a tűzokádó tökmag.
Ti találkoztatok már hasonló buggal? (Kha’Zix nem számít)