Bocsánatot kért az Apple az ízléstelen iPad Pro reklám miatt

Bocsánatot kért az Apple az ízléstelen iPad Pro reklám miatt

Nem kifejezés, hogy eltévesztette a célt az Apple az iPad Pro zúzós reklámjával.

A héten mutatta be az Apple az új iPadeket, azaz az M4 chippel, OLED-kijelzővel szerelt Pro termékcsaládot és a szintén frissített, immáron M2-vel és új méretopcióval bővített Aireket. Azonban ennél is több embert érdekelt az a reklám, amellyel az iPad Prókat igyekezett pozícionálni a cupertinói vállalat. Az Apple különböző művészeti alkotásokat és az azok létrehozásához szükséges eszközöket, hangszereket egy hidraulikus présgép alá tette, majd a rombolás maradványaiból az új csúcsszuper tabletjük emelkedett ki, ezzel azt szimbolizálva, hogy mindegyiket képes leváltani a masina – nem éppen a nézők, vásárlók legnagyobb örömére.

Ha még nem láttátok az egészen ízléstelen reklámot, nézzétek meg, de felelősséget nem vállalunk!

A reklám kedden debütált a közösségi médiában, többek között Tim Cook, az Apple CEO-ja is megosztotta azt. De érthető okokból olyan negatív visszhangot váltott ki, hogy csütörtökre kénytelen volt bejelenteni a cég egy bocsánatkérés mellett, hogy inkább nem fogják tévébe küldeni az egyperces videót.

Ezeket olvastad már?

Az AdAge-nek küldött közleményben az Apple marketing és kommunikációért felelős alelnöke, Tor Myhren kért bocsánatot a cég nevében:

„A kreativitás az Apple DNS-ében van, és elképesztően fontos a számunkra, hogy olyan termékeket tervezzünk, amelyek felerősítik a kreatívokat világszerte. Mindig az a célunk, hogy ünnepeljük a felhasználóink számtalan kifejezési módját és életre keltsük az ötleteiket az iPaden keresztül. Eltévesztettük a célt ezzel a videóval, sajnáljuk.”

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések