A feudális japánban játszódó AC a 2017-es Origins méretével fog megegyezni, a sivatagokat viszont leváltja az élettel teli japán környezet.
2024-ben a Ubisoft az észak-európai skandináv környezet után Japánba viszi a legendás Assassin's Creed szériát. A tervek szerint a bejárható pálya a 2017-ben megjelent AC Origins méretével fog vetekedni.
A Ubisoft kreatív rendezője, Jonathan Dumont az IGN-nek adott interjújában arról beszélt, hogy a Shadows pályája nagyjából az Egyiptomban játszódó játékéhoz fog hasonlítani méreteiben, de a nyílt világú játéknak sokkal inkább való életben látható méretei lesznek. Itt főleg a városok és házak dimenzióira kell gondolni, illetve a bejárható hegyek és erdők is a 16 szádai Japán hangulatát és kiterjedését fogják hozni.
A Valhallához és Odyssey-hez való visszaesés leginkább az indokolhatja, hogy sokkal több tárgyat és épületet sűrített a Ubisoft egy helyre, illetve az autentikus Japán tájat tradícionális (és remélhetőleg bejárható) kastélyok is dúsítják majd. A francia-kanadai stúdió környezetért felelős csapata hatalmas erőfeszítéseket tett azért, hogy a japán szigetvilág hegyei valóban hegyek legyenek és ne csak kis domboknak tűnjenek. A játékosoknak valószínűleg majd komoly munkába fog kerülni egy egy ilyen hegység meghódítása.
Nem kell félni, hogy a pálya méretének csökkenésével visszavenne a Ubisoft a játékba pakolt tartalomból. Azt már most tudjuk, hogy a háttérben rengeteg újítás érkezik, például évszakok változása dinamikus időjárással, illetve a fény rendszerén is sokat alakított a kanadai stúdió. Ha mindez nem lenne elég, a Ubisoft kifejezetten arra törekedett, hogy szokásához híven minél több történelmi japán alakot jelenítsen meg az ősz végén érkező legújabb Assassin's Creedben.
Ezeket olvastad már?
Ti várjátok már, hogy meghódíthassátok a 16. századi Japánt?