Rengeteget fejlődött a Starfield a megjelenés óta és még mindig serényen dolgoznak rajta a fejlesztők.
Sokszor megénekeltem már és még meg is fogom párszor. A Starfield egy remek játék! Nem tökéletes, messze nem, mégis minden hibája ellenére egy fantasztikus élmény, tengernyi felfedeznivalóval, izgalmas harcokkal, kiváló történettel, érdekes küldetésekkel. Én örülök, hogy megkaptuk a játékot a Fallout 5 és a The Elder Scrolls VI előtt, ahogy annak is örülök, hogy a fejlesztők fel- és beismerik hibáikat és javítják is azokat. Sokadik tartalmas frissítést kapta már meg a Starfield, amiben persze nem csak hibajavítások vannak, de rég várt újdonságok is!
Frissített térképek
Fejlődtek és kibővültek a térképek, valamint új, sokkal inkább hasznos térképjelöléseket is kapunk. Az új jelölések és a vizuálisan megjelenített lényeges tereptárgyak együttese sokkal könnyebbé teszik a navigációt és a helyszínek megtalálását. Új jelölőket kaptak a nagyobb városok térképei is, hogy látható legyen a kereskedők pozíciója, ráadásul minden ilyen jelölő gyorsutazási pontként is működik.
Kényelmesebb, izgalmasabb lett a játék
Az új frissítés a játékélményben is nagyobb szabadságot és rugalmasságot hoz. Mostantól állítható az árusok kreditmennyisége és szállítókapacitása, valamint az inventorynkból immár bárhol elérhetjük hajónk rakományát. A nehézség finomhangolásához új túlélési funkciók csatlakoztak, mostantól állítani lehet az élelem és a környezeti veszélyek hatásain. Az új harcbeállításokkal megoldható például, hogy az űrcsaták nehezebbek, a gyalogos lövöldözések könnyebbek legyenek. Végül, de nem utolsó sorban pedig, a Very Hard szint fölé érkezett egy új, Extreme szint is.
Végre valódi otthonunk lehet a hajónk
Bár vásárolhatunk lakásokat is a játékban, igazi otthonunk szeretett hajónk. A májusi frissítés bővíti a hajók belső testreszabási lehetőségeit. Vannak már teljesen üres, díszítésre váró lakómodulok, melyekkel még egyénibbé tehetjük hajónk elrendezését.
Xbox Series X képernyőbeállítások
Az Xbox Series X-játékosok most már eldönthetik, hogy a vizuális minőségre vagy a teljesítményre koncentrálnak. Mindkettőhöz ajánlott egy változó frissítési gyakoriságú (Variable Refresh Rate, VRR) kijelző, mely legalább 120 Hz-en fut.
- Képkocka-célsebesség: 30, 40, 60 vagy korlátlan képkockasebességek közül választhatsz VRR-képes kijelzőkön. Amennyiben megfelelő kijelző hiányában legalább 120 Hz-en fut a monitorod, 30 és 60 között választhatsz. Alkalmanként szaggatás, képszakadás jelenhet meg, ha a 60-as értéket választod egy nem VRR-kijelzőn.
- Priorizálás: A teljesítmény mód javasolt, ha 60 vagy afeletti képkockasebességet választasz. A látvány priorizálása megtartja a legmagasabb felbontást és a speciális effektusok, világítás és a tömeg teljes részletességét. A teljesítmény mód választása csökkenti a belső teljesítményt és a speciális effektusok, a világítás és a tömeg részletességét. Mindkét módban dinamikusan változhat a belső felbontás, ha az akció sűrűbbé válik.
- Vertikális szinkronizálás: Mostantól be- és kikapcsolhatjuk a vertikális szinkronizálást.