Helldivers 2-höz hasonló játékmóddal jön a Warhammer 40K: Space Marine 2

Helldivers 2-höz hasonló játékmóddal jön a Warhammer 40K: Space Marine 2

A Space Marine 2 ígéretes kooperatív PvE-módja eléggé hasonlít a Helldivers 2-re, ezért rákérdeztek a fejlesztőknél, hogy mi különbözteti meg a konkurenciától.

A 41. évezred zord sötétségében valóban csak háború létezik. Ömlik a vér, egymást szelik ketté az ellenfelek, és még több Tyranid, ahonnan mindez származik. A Warhammer 40k Space Marine 2-ben Titus kapitányként az a feladatod, hogy utat vágj magadnak a xenók hullámai között, de az előddel ellentétben ezt nem egyedül kell megtenned. Így van, a Space Marine 2 saját, Helldivers 2 stílusú kooperatív PvE móddal rendelkezik, ezért meginterjúvolták Oliver Hollis-Leick kreatív igazgatót, hogy többet is megtudjanak a játékról.

Ezeket olvastad már?

A Warhammer Skulls 2024-es bemutatóján jelentették be egy trailerrel az új felvonás PvE módját - amelyet Operations-nek neveztek el. Egy háromfős osztaggal vághatunk neki a gyilkos kalandnak. A startot követően a hat különböző osztály – amelyek mindegyike sajátos játékstílussal rendelkezik – egyikéből választva küzdhetitek át magatokat az ellenség sorain. De vajon mi különbözteti meg más multiplayer játékoktól, különösen a konkurens Helldivers 2-től a Space Marine 2-t?

„A PvE módunk egyik legjobb tulajdonsága, hogy mélyen kötődik a történethez. Egy olyan játék elkészítésének, mint a Space Marine 2, az egyik legnagyobb kihívása az, hogy egy Warhammer-háborút próbálsz meg ábrázolni – ezek ugyanis nem elszigetelt csaták, nem egy városban vagy egy bolygón játszódnak.

A mi háborúnk egy naprendszer három bolygóján zajlik, és biztosítani akarjuk, hogy ezt be is mutassuk. Van egy csatahajónk, ahol az űrhajósok mind találkoznak, majd láthatod, ahogy a hajók felszállnak és harcba indulnak, végül pedig visszatérnek és megjavítják őket.

A PvE rendszer lehetővé teszi, hogy más perspektívákból vegyünk részt ebben a háborúban. Olyan célokért küzdünk, amelyek hozzájárulnak Titus kampányához, és valós időben kommunikálhatunk a Voxon keresztül. Tehát hallani fogsz egy beszélgetést a kampányban Titusszal, és aztán ténylegesen eljátszhatod a rádióbeszélgetés másik oldalát is, és megtapasztalhatod milyen pokol szabadult el ott.”

Elhangzott egy olyan kérdés is, hogy a dolgok előrehaladtával új küldetésekkel bővülhet-e majd a játék (gondoljunk csak a Helldivers 2 főparancsaira), amire Hollis-Leik annyit mondott, hogy az Operations szorosan kötődik majd kampányhoz, tehát továbbra is a történet része marad. A küldetéseket újra lehet játszani, de ezek könnyen módosíthatóak is, ezért szerinte ez a formátum tökéletes ugródeszka arra, hogy később rengeteg mindent be lehessen vezetni.

Valószínűleg rengeteg új PvE tartalommal készülnek majd a megjelenést követően, ilyen például a Macragge's Chosen DLC is, amely egyike a számtalan előrendelői bónusznak.

A Warhammer 40k: Space Marine 2 valamikor szeptemberben lát napvilágot.

Kövess Minket!



Gamer szótár