Naughty Dog: Nem leszünk örökké a The Last of Us-stúdió

Naughty Dog: Nem leszünk örökké a The Last of Us-stúdió

Niel Druckmann törte meg a csendet a Naughty Dog körül, más történet alapú játékokon is dolgoznak a The Last of Us mellett.

Nagy a csönd a Sony körül, miközben a konkurencia megállás nélkül vásárolja fel a nagyobbnál nagyobb stúdiókat és sorban jelentik be a játékaikat, aközben a PlayStation körül hatalmas a csend. Az idei State of Play eseményen is kifejezetten gyengén teljesítettek a Sony játékai, közben pedig az igazi nagyágyúkról évek óta nem hallunk semmit. A Sucker Punch, a Bend Studio, a Santa Monica Studio mellett a Naughty Dog is inkább visszavett a bejelentésekből, az utóbbi évek alapján amúgy sem tűnt jó ómennek ha egy játékot idejekorán jelentettek be.

Hasonló elvet vall Neil Druckmann is, aki korábban nyíltan beismerte, hogy a The Last of Us Part II 2016-os bejelentése egy elhibázott döntés volt a stúdió részéről, a jövőben csak olyankor adnak ki információkat a készülő játékaikról, ha azoknak már fix a megjelenési ideje. Druckmann, a Naughty Dog társ-ügyvezető igazgatója most kis betekintést adott a stúdió jövőbeli terveibe. A kaliforniai játékfejlesztő stúdió a színfalak mögött több egyjátékos, történet alapú játékon is dolgozik és nem terveznek "csak" a Last of Ust fejlesztői lenni.

"Olyan élményeket készítünk amik történettel és karakterrel vannak átitatva, és főleg kapcsolatokkal. A történeteknek van egy filozófiai magjuk ami körül forog minden és minden ebbe fut vissza." - Niel Druckmann

Ezeket olvastad már?

A Naughty Dog CEO fejében már egyetemista kora óta ott volt a történet egy megtört férfiról és egy fiatal lányról, akik egy posztapokaliptikus világban apa-lánya kapcsolatot építenek ki egymással. Az ötlettel Druckmann-nak hosszú éveket keleltt várnia, de egy váratlan beszélgetés után a Naughty Dog akkori igazgatójával Evan Wellses zöld lámpát adott a projektnek.

Ti várjátok már a Naughty Dog következő játékát?

Kövess Minket!



Gamer szótár