Még van egy kis időd ezekkel az OP-hősökkel, mielőtt a Riot nerfeli őket

Még van egy kis időd ezekkel az OP-hősökkel, mielőtt a Riot nerfeli őket

Megnéztük mivel érdemes még játszani a 14.11-es frissítés hátralévő részében, na meg persze azt is, hogy miket gyengítenek a következő patchben.

A League of Legends egy olyan egyedi helyzetben van, hogy a PBE-n fellelhető gyengítések szinte mindig pontosan megmutatják, hogy melyik hősök számítanak erősnek az aktuális frissítésben. Azt tudjuk, hogy a Riot sokkal részletesebb statisztikákat lát mint ami számunkra elérhető, így elég valószínű, hogy ha ők valamire azt mondják, hogy erős, akkor az tényleg erős. Nézzük kik azok a hősök, akikkel érdemes lehet még június 12-ig játszani és hogyan fog gyeplőt rakni rájuk a Riot:

Akali, a zsivány orgyilkos

Akali az utóbbi időben túl erősnek bizonyult a játék minden területén, még annak ellenére is, hogy azért nem kevés skill kell ahhoz, hogy valaki jól manőverezzen a hőssel.

Surikenugrás (E):

Sebzés: 100 - 450 (85% sebzés) (+120% varázserő) → 70 - 350 (100% sebzés) (+110% varázserő)

Égi Akali, Riot Games

Akshan, a zsivány őrző

Néhány helyzetben Akshan a kelleténél egy csipetnyivel erősebbnek tűnik mint lennie kellene. (Főleg magasabb ELO-ban.)

Piszkos Trükkök (Passzív):

Sebzés (1 - 5): 10 - 30 (+60% varázserő) → 15 (+60% varázserő)

Sebzés (6 - 10): 35 - 65 (+60% varázserő) → 40 (+60% varázserő)

Sebzés (11 - 15): 75 - 120 (+60% varázserő) → 80 (+60% varázserő)

Sebzés (16 - 18): 135 - 165 (+60% varázserő) → 150 (+60% varázserő)

Hősies Akció (E):

Sebzés lövésenként: 25 - 85 (17.5% bónusz sebzés) → 15 - 75 (15% sebzés)

Kristályrózsa Akshan, Riot Games

Ashe, a fagyos íjász

Ashe az egyik legjobban teljesítő ADC a jelenlegi metában amit főleg a passzívjából kapott bónusz sebzésnek köszönhet. (Na meg persze annak, hogy az ellenfelei a tárgy változtatásokból nem nagyon profitáltak...)

Jeges Nyílvesszők (Passzív):

Alap sebzés: 120% → 110%

Óceán Dala Ashe és Zeri, Riot Games

Blitzcrank, a hatalmas gőzgólem

A kedvenc gőzgólemünket néhány régióban annyira erősnek tartják, hogy szinte minden meccsen tiltva van. A Riot visszavesz a behúzógép tankosságából.

Statok:

Alap életerő: 650 → 600

Manapajzs (Passzív):

Időtartam: 4 másodperc → 10 másodperc

Zenit Játékok Blitzcrank, Riot Games

Master Yi, a wuju nagymester

A 14.11-es buffok felfedték, hogy Master Yi valójában soha nem is volt gyenge, szimplán csak a félközönsége nem nagyon játszott a hőssel.

Alfa-Csapás (Q):

Núnusz sebzés szörnyekre: 75 - 175 → 65 - 165

Meditáció (W):

Kezdeti sebzés csökkentés: 90% → 70%

Töltési idő: 9 másodperc → 10 másodperc

Hóember Master Yi, Riot Games

Rek'Sai, a sivatagi ürességrém

Hasonlóan Akalihoz, Rek'Sai kifejezetten erősnek tűnik már 1-2 meccs után is, ez pedig azt jelenti, hogy a hős túl erős jelenleg.

Királynői harag (Q):

Bónusz támadási sebesség: 45% → 35%

Előbukkanás (W):

Sebzés: 50 - 150 (+80% varázserő) → 30 - 130 (+80% varázserő)

Kerekerdő Rek'Sai, Riot Games

Skarner, az ősi fejedelem

Szinte alig hozzák a skorpiót eredeti dzsungeles pozíciójában, a felső ösvényen viszont az egyik legerősebb tank választás.

Statok:

Alap életerő: 650 → 610

Életerő növekedés: 102 → 105

A Rezgés Szálai (Passzív):

Sebzés: 7% - 10% teljes életerő → 5% - 11% teljes életerő

Kozmikus Fullánk Skarner, Riot Games

Tryndamere, a barbárvezér

Csak a szokásos: Tryndamere kritikusat üt, sebez. Tryndamere erős.

Vérszomj (Q):

Bónusz sebzés (hiányzó életerő alapján): 10 - 30 → 5 - 25

Pörgő Csapás (E):

Sebzés: 80 - 200 → 75 - 195

Diadalmas Tryndamere, Riot Games

Twisted Fate, a hamiskártyás

TF két pozícióban is jól játszható, ráadásul két teljesen eltérő builddel. Ezzel nem is lenne problémája a Riotnak, ha nem lenne mindenhol erősebb a kelleténél.

Statok:

Sebzés növekedés: 3.3 → 2.5

Húzz Egy Lapot (W):

Mana költség: 30 - 70 → 50 - 70

Kék kártya mana visszatöltés: 50 - 150  → 70 - 150

Bűnvárosi Rémálom Twisted Fate, Riot Games

Kövess Minket!



Gamer szótár