Tali a moziban: Megjelenési dátumot kapott a Street Fighter-film

Tali a moziban: Megjelenési dátumot kapott a Street Fighter-film

Természetesen nem hagyhatják ki a forgatásból a Capcomot, akik már évtizedek óta felelnek a népszerű verekedős szériáért.

1994-ben egyszer már megpróbálkoztak azzal, hogy nagyvászonra vigyék a világ egyik legismertebb és legelismertebb verekedős videójátékát, a Street Fighter. Jean-Claude Van Damme Colonel Guile-ként próbálkozott minél több rosszfiúval elbánni, azonban a PG-13-as besorolás, valamint a hanyag megvalósítás miatt nem robbantott kasszát a mozi. Harminc évvel később a Sony bejelentette, hogy elkészül egy újabb adaptáció, amely remélhetőleg nagyobb siker lesz, mint meghurcolt elődje.

Ezeket olvastad már?

Mikor érkezik mozikba az új Street Fighter?

Bár a rendezőkkel hadilábon áll a projekt (Danny és Michael Philippou épp dobbantott naptárütközések miatt), a tervek szerint nincs akadálya annak, hogy 2026. március 20-án popcornosvödörrel a kézben nézzed a Hadoukeneket és a Spinning Bird Kickeket. Bár messzinek tűnik az időpont, érdemes már most szabaddá tenni a délutánokat, ugyanis alig két héttel később érkezik a mozikba a The Super Mario Bros. Movie folytatása a Universaltól. 

Egyelőre a Street Fighter legújabb feldolgozásáról semmit nem tudni a bemutató időpontján kívül, lehet tippelgetni, hogy kik lesznek majd azok a színészek, akik belebújhatnak majd a legnagyobb harcosok (Ken, Ryu, Chun-Li, E. Honda stb.) bőrébe.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések