Összegyűjtöttük, hogy melyik hősöket erősíti a Riot a 14.12-es frissítésben.
A 14.12-es frissítésben még jobban ráfekszik a Riot arra, hogy a szakasz közötti nagyobb frissítés hibáit és anomáliáit kijavítsák. Mai cikkünkben nézzük, hogy melyik hősök bizonyultak a kelleténél gyengébbnek:
Ezreal, a tékozló felfedező
Ezreal kifejezetten rosszul érintette az Esszenciamartalóc elvesztése, így sok korai erőt vesztett, ráadásul a nagyobb counterei is jól muzsikálnak a jelenlegi metában.
Statok:
Sebzés növekedés: 2.5 → 2.75
Misztikus Lövés (Q):
Sebzés: 20 - 120 (130% sebzés) (+15% varázserő) → 20 - 120 (140% sebzés) (+15% varázserő)
Végzetes Hullám (R):
Sebzés: 325 - 675 (100% bónusz sebzés) (+90% varázserő) → 350 - 750 (100% bónusz sebzés) (+90% varázserő)
Karma, a felvilágosult
Karma az utóbbi pár évben többször megjelent a felső és középső ösvényen is, most, hogy a Riotnak sikerült kiírtani nagyjából a solo lane Karmát itt az ideje, hogy kicsit megtámogassák a támogató pozíciójában.
Inspiráció (E):
Pajzs: 80 - 260 (+60% varázserő) → 80 - 280 (+60% varázserő)
Gyorsítás ideje: 1.5 másodperc → 2.0 másodperc
Mantra pajzs: 50 - 170 (+45% varázserő) → 50 - 200 (+45% varázserő)
Naafiri, az ezeragyarú kopó
Naafiri változtatásairól ebben a cikkünkben olvashattok: Végre, vége! A Riot gyengíti az assassin Aatroxot
Nilah, a szabadjára engedett öröm
Nilah nagyon nehezen viseli a korábbinál hamarabb megerősödő lövészeket akik ráadásul teljesen ki tudják szorítani az ösvényről nagyobb hatótávolságuk miatt.
Statok:
Életerő visszatöltés: 4 → 6
Páncél növekedés: 4.2 → 4.5
Talon, a penge árnyéka
Talon a kelleténél gyengébben teljesít a lövész dominált metában, pedig az orgyilkosok középső ösvényesnek pont most lenne lehetősége eltenni pár ADC-t láb alól.
Noxusi Diplomácia (Q):
A képesség közelharci castolása a támadási sebességgel csökken.
Besöprés (W):
Sebzés kifelé: 40 -80 (40% bónusz sebzés) → 50 - 90 (40% bónusz sebzés)
Bónusz sebzés szörnyekre: 105% → 100%
Vladimir, a karmazsin kaszás
Vlad majdnem a játék minden területén gyenge volt az elmúlt pár hónapban szóval első lépésben a Vérmedence büntetéséből vesz vissza a Riot.
Vérmedence (W):
Életerő költség: 20% jelenlegi életerő → 15% jelenlegi életerő
Sebzés: 20 - 75 (+10% bónusz életerő) → 20 - 75 (+15% bónusz életerő)
Gyógyítás: 15% sebzés → 30% sebzés
Yone, az el nem feledett
Yone valahogy gyengébben teljesít mint testvére, egy kis páncél segít majd neki jobban átvészelni a távolharcosok elleni ösvényfázist.
Statok:
Páncél: 30 → 33
Yuumi, a varázsmacska
Tudjuk, tudjuk, a Riot inkább szedje ki Yuumit a játékból, de be kell ismerni a varázsmacska szimplán csak gyenge ebben a frissítésben.
Huss (E):
Töltési idő: 12 - 10 → 10
Az utolsó fejezet (R):
Sebzés kifele: 25 -55 (15% varázserő) → 35 - 65 (15% varázserő)