Az ingyenes mobilnet mellett 100 perc beszélgetést is ad az azt igénylő ügyfeleinek a Telekom, továbbá a dunai árvíz miatt a számlafizetési feltételeken is könnyít a cég.
A Magyar Telekom az árvíz elleni védekezést segítve, szeptember 18. és 30. között mobil ügyfelei számára díjmentesen 100 perc beszélgetést, vagy 15 GB mobilnetet biztosít, az aktiválástól számított 10 napra. Emellett, szintén ebben az időszakban, az árvízhelyzetben érintett mobil- és vezetékes ügyfelei a számlafizetési feltételekkel kapcsolatos könnyítéssel díjmentesen is élhetnek – írja a cég a tegnap esti sajtóközleményében.
A vészhelyzetre való tekintettel a vállalat a mobil szolgáltatással rendelkező (havi díjas, Domino, lakossági, üzleti és flottás) ügyfelei számára aktiválást követően, díjmentesen biztosít 10 napig felhasználható 100 perc beszélgetést vagy 15 GB mobilnetet. Ezeket a következőképp aktiválhatjátok:
- A Telekom alkalmazásban (Kiegészítő szolgáltatások alatt)
- A Telekom fiókban (tovabbnetezek.telekom.hu) („Belföldi és EU-s netbővítők” alatt a „Nem korlátlan netbővítők” kategóriában)
- A 1414 számra küldött +SOS100PERC vagy +SOS15GB SMS-kóddal
Az extra beszélgetés vagy mobilnet szeptember 18. és 30. között aktiválható. A díjmentes mobilnetet a Telekom belföldi hálózatán és EU-n belül is felhasználhatják az ügyfelek, a díjmentes beszélgetést minden belföldi alapdíjas mobil és vezetékes irányba belföldön és az EU-ban használhatják fel, az aktiválástól számított 10 napon belül.
Az árvízhelyzetben érintett mobil- és otthoni, vezetékes ügyfeleit a Telekom a számlafizetéshez kapcsolódóan is szeretné segíteni. Számlafizetési nehézség esetén 30 napra kérhető fizetési haladék, amelynek egyszeri díját elengedik a szeptember 18. és 30. között a Telekom üzleteiben, online chat felületükön és az ingyenesen hívható 1414-es telefonszámon igénylő ügyfelek részére, hogy a nehéz helyzetben biztosítsák családjaik, barátaik számára az ügyfelek elérhetőségét.
A Telekom kiemeli, hogy a szolgáltatások biztosításához kiemelten fontos a stabil áramellátás megléte, így a cég minden hírközléssel kapcsolatos telephelyén folyamatosan monitorozza az áramellátást, és a hálózatában keletkező üzemzavar esetén megteszi a megfelelő lépéseket a szolgáltatások zavartalan biztosítása érdekében.
A vállalat állítása szerint az elmúlt 10 évben nem volt tapasztalható olyan mértékű árvíz vagy vízkár, amely a Telekom objektumait érintette és amely miatt szolgáltatáskiesés lett volna tapasztalható. Ezért az árvízveszéllyel érintett helyszíneken a kollégák felkészültségéről biztosítanak mindenkit. Amennyiben egy adott helyszínen az áramszolgáltató biztonsági okokból lekapcsolja az áramszolgáltatást, akkor mobil dízel generátorokkal biztosítják majd a folyamatos működést, továbbá szükség esetén a mobilszolgáltatás fenntartását mobil bázisállomásokról látják el.
Borítókép: Telekom