Egy óra alatt a négyszeresére nőtt a Bethesda címének játékosszáma

Egy óra alatt a négyszeresére nőtt a Bethesda címének játékosszáma

A stúdió egyik multiplayer játéka hatalmas kiugrást produkált a hétvégén.

A Quake az id Software legendás franchise-a, ami már lassan 30 éve boldogít bennünket, és habár mostanra technikailag jócskán elmarad a vetélytársaitól, rendszeresen tömegek veszik elő nosztalgiázás gyanánt. A sorozat legújabb része a 2017-ben, a Bethesda által kiadott Quake Champions. Ez az ingyenesen elérhető alkotás sikeresen ötvözte a Quake játékok gyors arcade küzdelmét a ma annyira divatos választható "hősökkel", akik mind külön-külön képességekkel rendelkeznek. Meglepő módon a mostanra eléggé megfogyatkozott játékosbázis, a hétvége folyamán a négyszeresére nőtt.

A 2017-es játék az évek alatt nem túl sokat fejlődött, ezért is volt váratlan fordulat a hétvége, mikor pusztán egy óra leforgása alatt, a szokásos játékosszám közel 400%-kal megugrott – 508-ról 1909-re emelkedett. Ez az elkövetkezendő két nap folyamán ki is tartott, azonban a hét kezdetével a szám visszazuhant a szokásos szintre.

Nem tudni, hogy mi lehet ennek a gyorsan jövő, majd a semmibe tűnő növekedésnek az oka, hiszen sem a Twitches nézőszám nem emelkedett, sem különösen felkapott YouTube videó nem látott napvilágot mostanában a játékkal kapcsolatban. A Quake Champions 24. évada pedig szeptember 12-én vette kezdetét, amin már jócskán túl vagyunk. Lehet, hogy egy gigászi LAN-party van a történtek háttérben, vagy homokszem került a SteamDB gépezetébe, bár mindkettőt kétlem. Mindenesetre ezen történések hallatán talán újra több játékos szembetalálkozik vele, és ez valós növekedést jelenthet a számára.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések