Mikor érdemes online marketing szakértőhöz fordulni?

Mikor érdemes online marketing szakértőhöz fordulni?

Minden vállalkozás életében kulcsfontosságú az online jelenlét, ehhez persze nem árt ismerni az aktuális marketingtrendeket, illetve az adott szektorban működő megoldásokat. Annak ellenére, hogy egy vezető igyekszik mindent átfogni, az összes részterületet illetően nem rendelkezik megfelelő szaktudással.

Ahogyan a sportolók számára is fontos az edző, úgy a vállalkozók egy mentorhoz, specialistához fordulhatnak, például Toldi Miklóshoz a toldimarketing.hu alapítójához, aki online marketing tanácsadó és kivitelező, valamint e-kereskedelmi szakértő.

Az ügynökségi segítség jelentősége

Toldi Miklós online marketing tanácsadó segít növelni a digitális láthatóságot, nemcsak startupoknak, hanem a kis- és középvállalkozásoknak is. Kétféle irány közül választhatunk, ugyanis nemcsak kivitelezést vállal, hanem lehetőség van tanulni is tőle.

Jól kidolgozott, saját rendszer által támogat minden vállalkozót, aki hozzá fordul. Ezt az egyedileg létrehozott szisztémát a toldimarketing tanfolyamain megtanulhatják a résztvevők.

A tapasztalat és a siker az, ami hajtja ezt a vállalkozást. A Google Ads és a Meta kezelése mellett kiemelt figyelmet szentel a konverzióra. Ez pedig mérhető és látható eredményeket hoz a vágyott cél függvényében. 

Személyre szabott megoldásokat kínál, hiszen mindenki más szolgáltatással érkezik. A jó stratégia és a színvonalas marketingkampány segít, hogy kiemelkedjünk az online térből. A sajátosan kidolgozott, egyedi oktatási rendszerének köszönhetően bárki képes lesz rá, hogy fejlődjön.

Folyamatos tanulás

Vállalkozóként az egyik legfontosabb feladatunk, hogy sose ragadjunk meg ott, ahol épp tartunk, hiszen a folyamatos növekedés a kulcs a sikerhez. Ehhez persze mindig új ismereteket kell elsajátítani. A toldimarketing erre lehetőséget kínál, hiszen részt vehetünk az átfogó tudást biztosító tanfolyamokon is. Természetesen dönthetünk úgy is, hogy inkább kiszervezzük a marketingfeladatokat, de ez esetben sem árt egy kicsit beletanulni.

Milyen területeken kaphatunk segítséget?

Toldi Miklósnak több száz pozitív értékelése van a közösségi portálokon. Ez már eleve magáért beszél.

A választható szolgáltatások: 

  • PPC hirdetéskezelés (Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads, TikTok Ads)
  • Keresőoptimalizálás (SEO)
  • Konverzióoptimalizálás (CRO)
  • Közösségi marketing (SMM)

A fentiek igénybevételéhez mindössze jelentkezni kell, amit egy 20 perces konzultáció követ, amelynek keretén belül átbeszélhetők a tervek, illetve megvitathatók az aktuális problémák, amelyeket szeretnénk megoldani.

Ha tehát online marketing specialista segítségére lenne szükségünk, ne habozzunk szakértőhöz fordulni, a toldimarketing a lehető legjobb választás, akár kezdő vállalkozók vagyunk, akár megrekedt haladók.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Üzlet - „Az orvostudomány is lehet kreatív!” – Miért érdemes TDK-zni? (X)

Trenka Andrea Petra számára a tudományos diákköri (TDK) munka nemcsak kutatás, hanem alkotás is. A viselkedéselemző és dietetikus végzettségű fiatal ma már a “themicrobiomegirl” néven ismert tudománykommunikátor: tízezrek követik az Instagramon és a TikTokon, ahol közérthetően magyarázza el, hogyan befolyásolják a bélben élő mikroorganizmusok az egészséget és a mindennapokat.

Üzlet - Diploma: belépő a jövőbe – a TDK pedig a kulcs a kitűnéshez (X)

A diploma ma is az egyik legfontosabb mérföldkő az életben. Nemcsak a tudást és a kitartást szimbolizálja, hanem belépőt jelent a szakmai világba – legyen szó tudományos, vállalati vagy közszféráról. Egy diploma azonban ma már önmagában ritkán elég ahhoz, hogy valaki igazán kitűnjön a tömegből. Ebben segíthet a Tudományos Diákköri Konferencia, ismertebb nevén a TDK.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Közvetítések