Nyugodjon le mindenki, még nem törölték a The Wolf Among Us 2-t

Nyugodjon le mindenki, még nem törölték a The Wolf Among Us 2-t

A játék eredetileg 2023-ban érkezett volna.

Úgy tűnik mégsem kukázták a The Wolf Among Us 2. részét, legalábbis ezt állítja a Telltale, miután a régóta fejlesztés alatt álló folytatásról szóló hírek szerint problémák merültek fel a játékkal kapcsolatban.

A hét elején már arról cikkezett egyre több hírportál, hogy fejlesztési problémákkal küzd a stúdió, valószínűleg törlésre kerül a nagy sikerű cím második felvonása. A Telltale azonban tiszta vizet öntött a pohárba:

„Általában nem kommentáljuk a pletykákat és a megalapozatlan reddit-témákat. De a The Wolf Among Us 2 fejlesztése továbbra is zajlik, és izgatottan várjuk, hogy többet is megoszthassunk róla a Telltale-rajongóknak és a közösségnek, amikor eljön az ideje.” – mondta a Telltale egyik PR-osa az Eurogamernek.

Az eredetileg 2022 februárjára bejelentett és korábban 2023-ra tervezett játék jelen állás szerint 2025-ben debütál majd.

A The Wolf Among Us 2 a 2013/14-es epizodikus thriller folytatása, amely Bill Willingham Fables képregénysorozatán alapul. Ha egyszer napvilágot lát, akkor PS5-re, PS4-re, Xbox Series X/S-re, Xbox One-ra és PC-re lesz elérhető az Epic Games Store-on keresztül.

„2020-ban kezdtünk el dolgozni rajta, és még mindig eltökéltek vagyunk, hogy elmeséljük Bigby és a Fabletown banda többi tagjának legújabb történetét. Ehhez azonban több időre lesz szükségünk. Bármennyire is csalódottak vagytok, amikor ezt halljátok, mi rosszabbul érezzük magunkat, hogy ezt ki kell mondanunk. Elkötelezettek vagyunk a projekt mellett és a rajongók megérdemlik a folytatást, ezért azt tesszük, ami a játéknak jó, miközben figyelünk a csapatunk egészségére is.” – áll a játék 2023-as késése mellett kiadott közleményben.

A Telltale vezérigazgatója, Jamie Ottilie egy másik indokkal is előállt a késés kapacsán. A stúdió időközben átállt az Unreal Engine 4-ről az Unreal 5-re, ezért elég sok munkát újból el kellett végezniük.

„Ha kiadjuk ezt a játékot félkészen, akkor darabokra fognak tépni minket. Az elvárások elég magasak, és szeretnénk, ha az időnk elég lenne ahhoz, hogy megfeleljen ezeknek, és büszkék akarunk lenni rá, hogy 'hé, ez a legjobb játék, amit csak készíthettünk'.”

Borítókép forrása: igdb.com AdHoc Studio press kit

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Közvetítések