Nem várt eredményt hozott a kutakodás.
Tavaly bombaként robbant be az éterbe a Grand Theft Auto 6 első előzetese, és ezzel végérvényesen kiderült, a Rockstar minden idők legnagyobb érdeklődését kiváltó játéka felett bábáskodik, immáron egy évtizede. Egyelőre még csak egyetlen kedvcsinálót kaptunk belőle, tehát fogalmunk sincs mire számíthatunk a játékmenetet illetően, ezért nem véletlenül egyre izgatottabb és türelmetlenebb a közösség.
Most pedig egy új szemfüles észrevételnek köszönhetően égett lázban a rajongótábor, ugyanis a Rockstar hivatalos Youtube csatornáján frissült a GTA6 lejátszási listája. Mármint nem egy új videóval, hanem egy nem nyilvános bejegyzésnek a nyomaira leltek rá egyesek. Ez pedig arra engedett következtetni, hogy hamarosan befuthat a második előzetes is. Ne felejtsük el, a hivatalos leleplezésre 2023. december 4-én került sor, így adta volna magát a helyzet, hogy a 2025-ben megjelenő cím egy évvel később, napra pontosan kap egy újabb kedvcsinálót – akár gameplay jelenetekkel megtűzdelve, micsoda karácsonyi ajándék lehetett volna.
Sajnos azóta kiderült, hogy a lejátszási lista egy probléma vagy bug miatt módosult a Youtube jóvoltából. Sőt nem csak egyszer, hanem folyamatosan frissül egy ideje. Ez valami nagyon furcsa belső Youtube-logika vagy talán egy rendszerhiba. Erről egyelőre nincs semmiféle információ, hogy miért létezhet ilyen a weboldalon, de elvileg bármelyik tartalommal meg lehet csinálni. Amikor ugyanis a stúdió beágyazta tavaly december 12-én ezt a videót a /VI playlisthez, véletlenül úgy állította be rendszer a lejátszási lista azonosítóját, hogy az megegyezzen az előbb említett videóéval. Ennek köszönhetően pedig mindig azt írja ki, hogy „Ma frissítve”. Ez okozta tehát a galibát, és tévesen hozta izgalomba a rajongókat. Ettől függetlenül a 2024-es The Game Awards díjátadó még hátravan, tehát reménykedhetünk benne, hogy a Rockstar eme jeles ünnep alkalomból meglep majd minket valamivel.
A GTA 6 továbbra is 2025 őszén jelenik meg, feltéve, ha nem csúsztatják el valamilyen okból kifolyólag. Előbb vagy utóbb tehát a Rockstar marketinggépezetének is fel kell majd pörögnie.