Két díjat is elvittek, de ezzel közel sem elégedett.
Az eddigi legnagyobb érdeklődés mellett, számos meglepetést is tartogatott a The Game Awards 2024, melyek közül az egyik a legnagyobb egyértelműen az volt, hogy az Astro Bot zsebelhette be az "Év játéka" díjat. Ez láthatóan sokakat hideg zuhanyként ért, a Black Myth: Wukongot fejlesztő Game Science egyik munkatársa például el is sírta magát a győztes kihirdetését követően, most pedig a játék producere adott ki nyilatkoztat a történtek kapcsán.
A kínai fejlesztők stúdió számára valószínűleg mindenkinél többet jelentett volna, hogyha hazavihetik a fődíjat, és csalódottságukat nem rejtették véka alá. Annak ellenére, hogy hazavihették a "Legjobb akciójáték" és a "Közönségdíj" címeket is, Feng Ji – a stúdió vezérigazgatója szerint a semmiért jöttek a The Game Awardsra.
„Az idén jelölt játékok mind kivételesek voltak, de őszintén szólva még mindig nem értem, hogy mi volt az év játékának kritériuma. Úgy érzem, a semmiért jöttem ide!" – kezdte nyilatkozatát a producer. „Tegnap este óta sok erős elégedetlenséget és frusztrációt láttam a játékosok megjegyzéseiben – gyakran humorosan vagy ironikusan kifejezve, ami megnevettetett. Teljesen megértem ezeket az érzéseket, és osztom a frusztrációt, mert ezek mögött az érzelmek mögött nem fájdalom vagy rosszindulat, hanem méltóság és magabiztosság húzódik meg." – folytatta.
Továbbá Feng Ji azt is elárulta, hogy már két évvel ezelőtt megírta azt a beszédet, melyet az "Év játék" díj kézbevétele után mondott volna el, ám erre már soha nem kerülhet sor. Ettől függetlenül továbbra is maradéktalanul bízik a Black Myth Wukongban, és reméli, hogy ez a siker előfogja segíteni kínai fejlesztők munkáját a jövőben.
Ezeket olvastad már?