Streamerek, gamerek és influenszerek segítettek abban, hogy minél több ember megismerje a Bátor Tábort.
Bőven túlteljesítette az eredetileg kitűzött célt az "esportos Élménykülönítmény", a Bátor Tábor egyik legújabb adománygyűjtő csapata. A streamervilágból jól ismert arcok álltak be a jótékonykodás mögé, az ő tartalmaikon keresztül több tízezer emberhez jutott el az üzenet, ami a súlyosan beteg gyerekek megsegítéséről szólt. A kampány végül 621 500 forinttal zárult, ami jelentős ugrásnak tekinthető a 350 000 forinthoz képest, amivel útjára indult a kezdeményezés.
Ezeket olvastad már?
Mindenkinek jár a hatalmas virtuális pacsi
A névvel és név nélkül adományozók mellett ki kell emelni azokat a figurákat, akik saját streamjeiken buzdították jótékonykodásra a nézőiket. Pierce a Blackivel közös 2. Karácsonyi Kupáján mozgósította hatalmas követőtáborát, Kittina, Makaria, KODIAK, Konti és SZ_BECCA élő tartalmak gyártásával, valamint a közösségi média erejével ért el olyanokat, akik lehet sosem hallottak még a Bátor Táborrol vagy az Élménykülönítményekről.
De mi is ez az Élménykülönítmény? Hogyan lehet hobbit csinálni a jótékonykodásból?
„Az Élménykülönítmény a Bátor Tábor adománygyűjtő közössége. A csapat tagjaival amellett, hogy a szenvedélyünknek hódolunk – sportolunk, sütünk-főzünk, zenélünk, ünneplünk - súlyosan beteg gyerekeknek adunk bátorságot. “Lilapólósként” a versenyeken megtett kilométereinket, szeretettel fűszerezett finomságainkat, régóta dédelgetett lakáskoncertünk akkordjait akár egy kávé vagy egy mozijegy áráért barátainknak, ismerőseinknek örökbe adjuk, az összegyűjtött adományokkal pedig mosolyt csalunk a kis hősök arcára. Életeket változtatunk.”
Ha szeretnél te is "lilapólós" lenni, akkor pillanatok alatt utánajárhatsz a legfontosabb információknak és szabályoknak, utána indulhat is a saját adománygyűjtő kampányod!