Gigászi Squid Game együttműködéssel támad a Call of Duty: Black Ops 6

Gigászi Squid Game együttműködéssel támad a Call of Duty: Black Ops 6

Mindig izgalmas két ennyire egymástól eltérő világ találkozása.

A Call of Duty: Black Ops 6 az október végi debütálását követően népszerűségben a franchise szinte minden korábbi rekordját megdöntötte, amihez nagyban hozzájárult az is, hogy már az első naptól kezdve elérhető volt az Xbox Game Pass kínálatában. Különböző kisebb együttműködések keretében már eddig is találkozhattunk speciális kozmetikai elemekkel a játékban, azonban a mai nappal egy jóval nagyobb kollaboráció vette kezdetét.

A Netflixes Squid Game sorozat 2021-ben mindent letarolt, és pár napja kapta meg a folytatását, mely hasonló sikereket ért el – mostanra már a 3. évad is bejelentésre került, sőt, az első plakátot is láthattuk róla. Az Activision körülbelül egy hete megerősítette, hogy bizonyos elemek egy együttműködés keretében megfognak jelenni a Black Ops 6-ban is, és ez ma kezdetét is vette. A játékosok egy szuper új móddal, és menő kozmetikai elemekkel találkozhatnak.

A megjelent módot a Squid Game ikonikus játéka, a "Piros lámpa, Zöld lámpa" inspirálta, mely által most mi is átélhetjük a hátborzongató kalandot a Black Ops 6-on belül is. Ezenfelül érkeztek a szereplőkre épülő kozmetikai csomagok is, valamint elérhetővé vált a Squid Game Event Pass, mely az ingyenesen feloldható tartalmakon felül prémium jutalomsávot is tartalmaz  ennek az ára 9,99 dollár. Néhányaknál kiverte a biztosítékot, hogy egy része a tartalmaknak fizetős, azonban ingyen is egész pofás cuccokra tehetünk szert, a játékmódról nem is beszélve. Az esemény január 24-ig tart.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések