Szuper saját termékekkel jelentkeztek a fejlesztők, melyeket remélhetőleg hamarosan mi is megvásárolhatunk.
Kétségtelenül a Black Myth: Wukong volt a 2024-es év egyik, ha nem a legnagyobb meglepetése, hiszen a játékot fejlesztő Game Science minden korábbi Steames egyszemélyes játékot lekőrözött vele, ráadásul mindezt úgy, hogy az első projektjükről beszélünk. Ez elhozhatja a megváltást nem csak a stúdió, hanem az egész kínai videójáték-ipar számára, melytől sokat várhatunk az elkövetkezendő években. Mindezek ellenére a fejlesztők csalódottan konstatálták, hogy a The Game Awards 2024 során nem ők vihették haza az "Év játéka" címet, de ettől függetlenül nem állt meg náluk sem az élet, és újabb nagyszabású tervekkel jelentkeztek, mely a játékukhoz kapcsolódó termékeket helyezi előtérbe.
A Game Science egy rendkívül profi, közel 7 perces reklámfilmet tett közzé X-en, melyben bemutatták a különböző Black Myth: Wukongos termékeiket. Találkozhatunk köztük pulóverekkel, pókóllal, zoknikkal, plüssökkel és táskákkal is, melyek mind a játék tematikáját hordozzák magukban. Ezek a tárgyak Kína területén már megvásárolhatóak, azonban a videó célja az is, hogy globális partnereket keressenek a világszintű terjesztés érdekében.
Surprise
— Black Myth: Wukong (@BlackMythGame) January 15, 2025
Chinese New Year Short Film by #GameScience
Greetings from Game Science! In the Year of the Snake, may you embrace change and enjoy the present!
Some of the clothes, soft-toys, and tote bags showcased in the short film are from our exclusive official brand of “BLACK… pic.twitter.com/pOmVJdZfo9
A rajongók természetesen teljesen odavannak a hírtől, és tömegek biztosítják arról a csapatot, hogy amint szélesebb körben is elérhetővé válnak a termékeik, beruháznak rájuk. Ti melyik darabra csapnátok le először?
Ezeket olvastad már?